Gå til innhold

falsk anmelding

Anbefalte innlegg

Gjest fornuftig
Skrevet

''Det er ingen som gar sagt at det er vanlig med falske anmeldelser men at du kan risikere det om du velger å bli med en fremmed hjem. Dette er bare et av mange problemer som kan skje. ''

Joda, men i antall er den faren helt marginal sammenlignet med andre farer ved å bli med noen hjem - som at du selv kan bli voldtatt. Selv menn har større sjanse for å bli voldtatt enn å bli falskt anklaget for voldtekt.

Og som jeg har påpekt utallige ganger, det gjør det selvsagt ikke noe bedre for de som blir falskt anklaget, men det var en kommentar til motorPrøysen.

Med vennlig hilsen

Det er jeg enig i men faren er der. For alt du vet kan det også være en del justismord også.

• Svar 105
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• XbellaX

19

• nitty-gritty

17

• Sør

14

• frosken

8

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nord og ned.
Skrevet

''Det er ingen som gar sagt at det er vanlig med falske anmeldelser men at du kan risikere det om du velger å bli med en fremmed hjem. Dette er bare et av mange problemer som kan skje. ''

Joda, men i antall er den faren helt marginal sammenlignet med andre farer ved å bli med noen hjem - som at du selv kan bli voldtatt. Selv menn har større sjanse for å bli voldtatt enn å bli falskt anklaget for voldtekt.

Og som jeg har påpekt utallige ganger, det gjør det selvsagt ikke noe bedre for de som blir falskt anklaget, men det var en kommentar til motorPrøysen.

Med vennlig hilsen

''Joda, men i antall er den faren helt marginal sammenlignet med andre farer ved å bli med noen hjem''

Skal det liksom være noen trøst for Trådstarter? eller hva i huleste er det du egentlig vil med disse fordømte avsporingene dine hver bidige gang menn og/eller hvite folk utsettes for ulike overgrep?

Skrevet

Det er jeg enig i men faren er der. For alt du vet kan det også være en del justismord også.

''Det er jeg enig i men faren er der. For alt du vet kan det også være en del justismord også.''

Ut av ca 10-15000 voldtekter i året i Norge, blir ca 30 personer dømt. Altså, et forsvinnende lite prosentantall.

Det er så vanskelig å få noen dømt for voldtekt, at det er meget usannsynlig at noen blir uskyldig dømt, selv om det selvsagt teoretisk kan skje.

Likevel, i antall rammer det forsvinnende få sammenlignet med 15000 voldtekter, som jo rammer (hovedsakelig kvinner) hardt.

Med vennlig hilsen

Gjest Nord og ned.
Skrevet

''Det er jeg enig i men faren er der. For alt du vet kan det også være en del justismord også.''

Ut av ca 10-15000 voldtekter i året i Norge, blir ca 30 personer dømt. Altså, et forsvinnende lite prosentantall.

Det er så vanskelig å få noen dømt for voldtekt, at det er meget usannsynlig at noen blir uskyldig dømt, selv om det selvsagt teoretisk kan skje.

Likevel, i antall rammer det forsvinnende få sammenlignet med 15000 voldtekter, som jo rammer (hovedsakelig kvinner) hardt.

Med vennlig hilsen

Totalt uinterressant, og uten relevans til trådstarers traumer.

Hva vil du med dette evinnelige sprøytet?

Skrevet

Jeg ser foroevrig jeg var uklar.

Jeg studerer i utlandet og forholder meg til slik traume blir beskrevet innenfor mine boeker i mitt studie.

Jeg har det med aa anta at andre vet alt mulig om meg her paa DOL og forstaar hva jeg henviser til uten videre forklaring ;)

Selv i England finnes psykiske traumer. Forhåpentligvis pensum neste år.

Skrevet

Selv i England finnes psykiske traumer. Forhåpentligvis pensum neste år.

Du hoeres nedlatende ut i mine oerer.

Pyskiske "traumer" finnes, men vi bruker altsaa denne definisjonen og bruker andre ord for aa beskrive rent psykiske belastninger. Andre professjonelle bruker andre ord, men dette er det jeg laerer og er enig i.

Beklager at det ikke er greit for deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...