Gå til innhold

NHD: Skeptisk/mistenksom

Gjest skulle ønske jeg turte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter litt for tida.

Jeg tror "alle" snakker og tenker stygt om meg - forlater jeg rommet høgger de løs på alt som er å snakke om. Og er jeg tilstede skjuler de det i ord og setninger som er..kryptiske(?), snakker i koder.-at "uskyldige" ord og setninger egentlig betyr noe negativt. Noen vil vel si jeg er inbildsk, men det er likevel sånn jeg føler det. De siste gangene jeg har vært hos ei dame, sier hun "er det noe du vil si?" Jeg har jo ikke det, men jeg gruer meg til neste gang jeg skal dit. Sikkert samme spørsmål igjen. Så tenker jeg på alt hu tenker og mener om meg. Akkurat som hun har noe på meg som jeg ikke vet om.

Det siste var igår. Var hos X og to venner. Så fort jeg forlot rommet "hørte" jeg de snakka...lite pent om meg. At de gleda seg til jeg skulle dra.

(Men da jeg sa jeg skulle dra, ville de ha meg der, så vet ikke hva jeg skal tru lenger)

Lenge siden jeg var sånn sist- nesten ett år (begynte med Zyprexa igjen da, ble dårlig etter 3mnd uten)

Idag er jeg mistenksom til det meste. Barnet mitt er hos denne dama nå, så jeg tenker og føler hva hu tenker og snakker om..

Noe i meg sier at ingen gidder ta seg bryet med å tenke på/om meg, men sliter likevel-for det er ikke godt å ha det sånn..

Jeg har pr tiden ikke hallusinasjoner, men er litt redd det er neste steget. Går på Zyprexa 5mg.

Burde jeg øke?

Skrevet

Er veldig usikker på om det er ekte eller om det er jeg som er "surrete" i huet..vet ikke hva jeg håper mest at det er da..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...