Gå til innhold

Er "Til minne om Gro" på feil forum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forsøker febrilsk å kommunisere med de påstått friske.De kaller jeg normale,men er alikevel plaget med alkoholproblemer,

pillebruk,stress og utbrenthet.

Orker de ikke å høre om hvilke problemer vi har og om hvorfor noen avslutter livet? Er dette fremdeles tabu?

Postet dette innlegg på Åpent,da jeg ville ha svar fra de som mener seg å være friske/normale ikke psyke.

Ikke fått ett svar på snart 48 timer!

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hva skulle en svare på det innlegget?

Jeg tror du skal spørre deg selv om du har skrevet så mange ligende innlegg at folk er lei.

Skrevet

Hei!

Jeg er frisk :)

Erklært av min psykistare da hun sier følgende "du har ingen psykisk lidelse bare asperger syndrom".

Laget stek til min mann nå, men nå er jeg tilbake for steken gjorde ikke mye bedre på humøret hans .

Jeg aner ikke hav mer som plager han nå, lagt seg og det er bra, så får jeg svart på dette og snart lest videre i min bok .

Persille1365381127
Skrevet

Jeg leste innlegget ditt, men det var så rotete skrevet at jeg ikke skjønte om du ville ha svar på noe, i så fall hva - og hva du egentlig ville oppnå med å skrive det.

Om du vil ha svar kan det være lurt å formulere det du vil ha svar på som spørsmål, da er det lettere å skjønne at det er noe du lurer på - og at ikke bare har behov for å skrive noe.

Og etter forrige gang flere svarte deg hvor du ble sur for at tråden utviklet seg til å bli noe mer enn det du åpnet med i hovedinnlegget ditt, så er det ikke sikkert folk har noe lyst til å svare deg. Og hvertfall ikke om de ikke har helt konkrete innspill kun til deg. Om man f.eks skulle komme i fare for å relatere noe av det du skrev til seg selv, skrive om det - og så få tilsnakk av deg pga det, så vil nok det oppleves ganske sårt temaet tatt i betraktning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...