Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er en jente på 20. Etter å ha kommet ut av ett lengre forhold (4 år) for en liten stund siden, har jeg nå fått meg en sexpartner. Han har selv kommet ut av et litt langt forhold (10 månder) for sånn ikke lenge siden, og er ett år eldre enn meg. På grunn av dette har jeg ett par spørsmål. 1. Man kan si at dette har gjort oss til to kaniner vær gang vi har møttes. Men det virker som om jeg har fått ett lite problem av dette, og det er at jeg har fått store problemer med å tisse uten å få vondt. Det svir skikkelig. Uten å være for sikker, så lurer jeg på om dette har noe å gjøre med at ting kansje går litt fort i svingene for oss, og vi hopper inn i sexakten litt for fort, eller det at han faktisk er veldig godt utstyrt og det gjør at det kansje "dytter" på ting når vi holder på. Hva tror du det er? Er det seksuelt overførbar sykdom, eller noe annet? 2. Vi har lovet hverandre at vi skal se ting an mellom oss siden han er eksen til en venn av meg. Men selv om jeg har lovet meg selv at jeg ikke skal bli for involvert for fort, men vi har begge merket det at jeg har fått mere følelser for ham en omvendt på kort tid. Og jeg prøver å ikke tenke på det, men jeg slipper ikke helt unna. Hva gjør jeg?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

1. Du kan ha fått en urinveisinfeksjon. Ta med urinprøve til legen. Husk å tisse etter samleie. Det kan forebygge ny infeksjon.

2. Du nyter det og tar det som det kommer. Noe annet kan en ikke gjøre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...