Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen, alle gamle kjente. Lenge siden sist. Jeg er bare en kjapp tur innom for å dele noen gode nyheter med dere.

Jeg er frisk nok til at behandlingen på dps skal avsluttes. Sykdommen min er stabilisert, og har vært det i noen måneder. Og jeg føler meg klar for å avslutte behandlingen!

Kjærlighetslivet er på topp. Vi har forlovet oss, bryllup og kanskje barn venter i fremtiden.

Jeg er lykkelig.

Skrevet

Å, så koselig å se nicket ditt igjen, og å se at du har det bra:-)

Skrevet

Så fantastisk hyggelig å høre! Ja, nå ble jeg jaggu glad!

Lykke til med alt som venter i fremtiden :o)

Beste hilsener fra

Skrevet

Så hyggelig! Jeg tenkte faktisk på deg i julen - at jeg ikke hadde sett noen til nicket ditt på lenge og lurte på om du hadde skiftet. Fint at du har det bra.

Skrevet

Dette var virkelig hyggelig å høre, Orio. :)

Gjest regnbuene
Skrevet

Åh, jeg elsker slike gladnyheter :) Ny livet Orio!

Gjest Til deg fra meg
Skrevet

Hei, Orio

Dette var virkelig gledelige nyheter. Har tenkt mye på deg og lurt på hvordan du har hatt det og har det.

Dette fortjener du!

Masse lykke til videre i livet ditt :-))

Mvh

X-J31

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...