Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sendte melding til "x-en" og sa det slik som det var at jeg ikke ville ha noe mer med han å gjøre når han presser meg til sex. La på at om han kommer hit ringer jeg politiet og naboen, og at han kan beholde jakka. Nå er jeg kanskje super-paranoid. Fikk angst da det sto en fremmed bil på eiendommen min, har låst døren og lurer på å drikke meg full, fordi da blir jeg mye tøffere og legge meg med en kniv under hodeputa i natt... Faen. Jeg hater å være redd. Kunne ha overnattet en annen plass, men jeg har også en hel dyrehage å passe på :-/

Skrevet

Du virker ganske paranoid, ja. Sjansene er svaert, svaert smaa for at denne mannen er farlig for deg her og naa.

Jeg synes ikke du skal drikke deg full.

Gjest Synes jeg
Skrevet

Forsøk å komme deg litt ut med venner, ikke sitt å tvinn på dette hele dagen og kvelden. Gjør noe koselig med vennene eller familien din :)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Nå overdriver du og lager langt mere styr av dette enn saken fortjener.

Fint at du tydelig har brutt med han. Be han bringe jakka til et sted du kan hente den. Det høres totalt usannsynlig ut at han vil komme tilbake. Han er høyst sannsynlig allerede på vei videre.

Skrevet

Forsøk å komme deg litt ut med venner, ikke sitt å tvinn på dette hele dagen og kvelden. Gjør noe koselig med vennene eller familien din :)

Ok. Dere har sikkert rett i at jeg er overparanoid :-/

Skrevet

Enig med de andre, jeg syns reaksjonen din er i overkant voldsom og fraråder deg å drikke deg full. Støtter både forslaget om å treffe venner og om å be han levere jakken din tilbake. Sannsynligheten for at han skulle ville ønske å ha jakken din er svært, svært liten, og det er like lite sannsynlig at jakkeoverlevering vil være farlig for deg. Ønsker deg en fin kveld med tankene et helt annet sted enn på x-duden :)

Skrevet

Enig med de andre, jeg syns reaksjonen din er i overkant voldsom og fraråder deg å drikke deg full. Støtter både forslaget om å treffe venner og om å be han levere jakken din tilbake. Sannsynligheten for at han skulle ville ønske å ha jakken din er svært, svært liten, og det er like lite sannsynlig at jakkeoverlevering vil være farlig for deg. Ønsker deg en fin kveld med tankene et helt annet sted enn på x-duden :)

Takk. Jeg trenger å høre det :-) Men ikke f. om jeg vil se han igjen. Har nok av jakker hjemme, så jeg bryr meg ikke om den, selv om den var dyr. Nå drar jeg ut på tur :-)

Skrevet

Takk. Jeg trenger å høre det :-) Men ikke f. om jeg vil se han igjen. Har nok av jakker hjemme, så jeg bryr meg ikke om den, selv om den var dyr. Nå drar jeg ut på tur :-)

''Nå drar jeg ut på tur :-)'' BRA :) Be han stikke innom og legge fra seg jakken neste gang du drar ut, han har sikkert lyst til å bli av med den han også. Ha en fin kveld du :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...