Gå til innhold

Ang spørsmål

Anbefalte innlegg

Gjest flere synspunkter
Skrevet

Takk for fint innlegg. Det får meg til å tenke.

Takk skal du ha :)

Hei sorry! - i farta blandet jeg informasjon fra to personer ...og snakket om psykolog og lege osv, men det var jo HELT feil. Har hatt en lengre samtale med noen om det å være "grensepsykotisk", he he. Dype temaer :-). Jeg må gå og spise, for nå beynner jeg å tulle litt med hodet mitt pga av mangel på energi her :-). Bor alene og har derfor en tendens til å glemme å spise.

OG etterpå skal jeg koooose meg med en liten sjokoladepudding!!!!

Ønsker deg ALT godt!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

6

• XbellaX

5

• mariaflyfly

2

• motorPrøysen

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Stooooooor klem til deg!!!!

Håper du forteller meg litt om hvordan det går videre med deg! Kan hende du må se etter noen nye veier for å gå framover og ikke bakover.

Mener og tror at både psykologen din og legen din kommer med en del av brikkene til "sannheten", selv om de er uenige om ordbruken.

Det er du selv som må sette sammen puslespillet, slik at bildet blir til nytte for deg selv.

NB: Endring av kostholdet har hjulpet mange ut av psykiske problemer eller redusert problemene veldiig. En ny start kan f.eks. være å gå på kostholdskurs med den mentale helsen for øyet. Hvis ikke slike kurs finnes, søk etter informasjon selv.

Det er skrevet en bok som heter "Omegasonen".

Jeg skal fortelle deg om hvordan det går framover, huggelig at du er interessert.

Jeg veksler mellom veldig sunt og veldig usunt kosthold.

Kan nok være lurt med omega tilskudd, spesielt hvis det kan gjøre noe med psyken min!

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Hei sorry! - i farta blandet jeg informasjon fra to personer ...og snakket om psykolog og lege osv, men det var jo HELT feil. Har hatt en lengre samtale med noen om det å være "grensepsykotisk", he he. Dype temaer :-). Jeg må gå og spise, for nå beynner jeg å tulle litt med hodet mitt pga av mangel på energi her :-). Bor alene og har derfor en tendens til å glemme å spise.

Ønsker deg ALT godt!

Ja nå lurte jeg fælt jeg også før jeg skjønte hva som hadde skjedd!!

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Ønsker deg ALT godt!

Gjest flere synspunkter
Skrevet

Jeg skal fortelle deg om hvordan det går framover, huggelig at du er interessert.

Kan nok være lurt med omega tilskudd, spesielt hvis det kan gjøre noe med psyken min!

Å ja.....essensielle fettsyrer er superviktig!!!! Hjernen trenger energi Gi den mat som gir energi og ikke mat som stjeler energi. Vær ekstra streng med deg selv i starten, men spis mye god og variert mat likevel.

Jeg prøver å unngå hvitt sukker, hvitt hvetemel, mat med mye stivelse, alkohol og kaffe. Og prøver å alltid ha et kosthold med rett balanse mellom langsomme karbohydrater, proteiner og riktig fett - i hvert eneste måltid.

Gå framover på dette mens du venter på utredningen - det vil mest sannsynlig ta veldig lang tid i køen.

Men nå skal jeg altså belønne meg selv med noe skikkelig usunt - fordi jeg har vært flink så lenge - en liten sjokoladepudding med vanlijesaus!!!! Ikke ofte jeg spiser dette lenger.

Gjest flere synpunkter
Skrevet

Jeg dreit meg ut!!! He he.

Gjest flere synspunkter
Skrevet

He he. Jeg gikk igjennom dialogene våre -og nå skjønte jeg også hva som hadde skjedd. :-)

Neste gang vi skriver, skal jeg skrive mye kortere.

Kan "ta litt av" og skrive alt for langt for mottakeren fordi jeg ofte er så sterkt følesesmessig engasjert. Tar selvkritikk på det!!!! :-). Kortere tekster når bedre fram med budskapet.

Nå har jeg spist litt og skal dra på korøvelse.

Klem. Snakkes forhåpentligvis senere.

Gjest lurer jeg på
Skrevet

Hvorfor tror du at å løpe til webmaster for å få ting sletta er løsningen når du har skrevet noe som plutselig føles ubehagelig?

Det var av hensyn til andre brukere og ikke meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...