Gjest forhånsvisning Skrevet 17. januar 2012 Skrevet 17. januar 2012 Jeg har hver natt mareritt... Er-kan det være bivirkning av Lamictal 250 mg?? Bruker også Cisordinol 40 mg, har brukt de i mange år og har aldri hatt mareritt av dem. Det er så ubehaelig å ha fæle drømmer hver natt.. Er diagnosert med bipolar lidelse. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 17. januar 2012 Skrevet 17. januar 2012 Dette svaret son forhåpentligvis kommer fra nhd er jeg spent på! 0 Siter
Gjest javedia Skrevet 17. januar 2012 Skrevet 17. januar 2012 På mange av de medisinene jeg har prøvd mot psyken i løpet av årene, har jeg fått mareritt i startfasen på veldig mange. Dette pleier hos meg å gi seg etterhvert som jeg tar tålmodigheten til hjelp. 0 Siter
Gjest forhåndsvisning Skrevet 17. januar 2012 Skrevet 17. januar 2012 På mange av de medisinene jeg har prøvd mot psyken i løpet av årene, har jeg fått mareritt i startfasen på veldig mange. Dette pleier hos meg å gi seg etterhvert som jeg tar tålmodigheten til hjelp. Nå er det en god stund jeg begynte på denne medisinen. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. januar 2012 Skrevet 17. januar 2012 Felleskatalogen nevner ikke mareritt som en kjent bivirkning. Ingen av mine pasienter har nevnt det. Tross dette kan det være en bivirkning hos deg. Sammenfall i tid kan jo tyde på årsakssammenheng. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. januar 2012 Skrevet 17. januar 2012 Nå er det en god stund jeg begynte på denne medisinen. Da tror jeg ikke det skyldes Lamictal. Du har kanskje hatt noen tanker eller opplevelser den siste tiden? De gangene jeg har mareritt, ser jeg ingen sammenheng med noe. De bare kommer - som været. 0 Siter
0oo0 Skrevet 17. januar 2012 Skrevet 17. januar 2012 Jeg trapper opp Lamictal, og har stor drømmeaktivitet med mareritt som føles mer "virkelige" enn vanlige drømmer Natten etter at jeg øket fra 50 til 75 mg våknet jeg med hallusinasjoner! Det var så skremmende at jeg vurderte å kutte ut medisinen. Nå er jeg oppe i 150 mg, og marerittene har blitt færre. Men jeg drømmer fremdeles mye og mer "virkelig" enn før. Mine mareritt har avtatt, og jeg har slått meg til ro med at søvnen min vil bli normal etterhvert. Jeg synes det er merkelig at NHD ikke har hørt om denne bivirkningen. Søk "Lamictal mareritt" på Google, så ser du at du får mange treff..http://www.google.no/search?rlz=1C1RNNN_enNO391&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=lamictal+mareritt#pq=%2Blamictal+%2Bmareritt&hl=no&cp=1&gs_id=17&xhr=t&q=lamictal+mareritt&pf=p&sclient=psy-ab&rlz=1C1RNNN_enNO391&source=hp&pbx=1&oq=lamictal+mareritt&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=&gs_upl=&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=e8aa2d26a0a6e90a&biw=1280&bih=679 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.