Gå til innhold

Ang Cipralex og Seroquel...

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker
Skrevet

Bruk ikke Cipralex og Seroquel hvis du har lavt blodtrykk, det gikk nemlig veldig galt da jeg brukte begge deler i forrige uke... Visste ikke at jeg hadde lavt blodtrykk i utgangspunktet, men resultatet var gjentatte blodtrykksfall i ca 2 døgn etterpå! Ligger nå på femte døgnet på hjerteavdelingen med telemetri, pådro meg kuttskader i pannen, slo nesebenet og har fått to nydelige blåveiser, liten hjernerystelse og kjeve ut av ledd etter første besvimelsen, konklusjonen er; Bruk ikke Cipralex og Seroquel dersom du har påvist orthostatisme. Selv brukte jeg Cipralex 5 mg og Seroquel 25 mg. Bare til orientering ;) Hilsen Reddharen-75

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da det hørtes ikke bra ut. God bedring da!

Skrevet

Huff da det hørtes ikke bra ut. God bedring da!

Tusen takk, maks uflaks ja :(

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hei, jeg tror ikke dette har med Cipralex eller kombinasjonen å gjøre.

Dette skyldes nok Seroquel alene. Det gir/forsterker ortostatisme i de første dagene en bruker det. Synd du ikke ble advart.

Skrevet

Hei, jeg tror ikke dette har med Cipralex eller kombinasjonen å gjøre.

Dette skyldes nok Seroquel alene. Det gir/forsterker ortostatisme i de første dagene en bruker det. Synd du ikke ble advart.

Ok, takk for svar... Har jo hørt at kombinasjonen er helt ok, mange som bruker det, men nå vet jeg jo det ;) Både Cipralex og Seroquel er nullet under oppholdet her, jeg tror som deg at det er Seroquelen som har skylden. Det er vel heller ikke meningen at man skal vandre oppe om natten når man har tatt Seroquel, har en liten baby som skulle ha mat... men sånn kan det gå, dersom jeg noengang tør å ta Seroquel skal mannen få ta seg av babyen, særlig om natten ;)))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...