Gondor Skrevet 17. januar 2012 Skrevet 17. januar 2012 Jeg er lei meg i dag. Det var jeg i går også. Jeg har gråten i maven. Det rare er at jeg føler meg behagelig avslappet. Jeg er ikke redd for å falle ned i en depresjon for det føles absolutt ikke sånn. Jeg er ikke redd for denne følelsen i det hele tatt. Kanskje dette har sammenheng med at jeg har begynt å trene igjen? At følelser slipper tak i kroppen og kommer opp til overflaten? 0 Siter
Gjest sangsol Skrevet 17. januar 2012 Skrevet 17. januar 2012 Trenger det å være noe spesielt? Jeg er også lei for tiden. Jeg fungerer som normalt mht jobb, unger og hus- men kjeder meg og er lei av alt. Men dette er ikke noe å bekymre seg om. Alle kan vel ha dårlige dager? 0 Siter
Gondor Skrevet 17. januar 2012 Forfatter Skrevet 17. januar 2012 Trenger det å være noe spesielt? Jeg er også lei for tiden. Jeg fungerer som normalt mht jobb, unger og hus- men kjeder meg og er lei av alt. Men dette er ikke noe å bekymre seg om. Alle kan vel ha dårlige dager? Jeg er ikke bekymret og jeg har ingen dårlig dag. Jeg er bare lei meg. 0 Siter
Gjest sangsol Skrevet 17. januar 2012 Skrevet 17. januar 2012 Jeg er ikke bekymret og jeg har ingen dårlig dag. Jeg er bare lei meg. OK. Kanskje det hjelper å gå seg en tur? Sjekk området der du bor. Er det mye julepynt fremme fremdeles? Eller kanskej det hjelper å ta en god bok frem? Eller se en hyggelig film? 0 Siter
Gondor Skrevet 17. januar 2012 Forfatter Skrevet 17. januar 2012 OK. Kanskje det hjelper å gå seg en tur? Sjekk området der du bor. Er det mye julepynt fremme fremdeles? Eller kanskej det hjelper å ta en god bok frem? Eller se en hyggelig film? Takk for tipsene sangsol! Jeg skal trene og se på noe koselig på tv. Det høres kanskje rart ut, men dette er en god dag. :-) 0 Siter
Gjest fruitcake Skrevet 17. januar 2012 Skrevet 17. januar 2012 Som sangsol sier, kan det være en "naturlig variasjon". Noen dager kan være ekstra tøffe. Nå ser det ut som dagen din har blitt mer positiv siden du skrev hovedinnlegget, og det kan vel tyde på at du har hatt en liten følelsesmessig nedtur som gikk over. Håper du har det bra nå 0 Siter
Gondor Skrevet 17. januar 2012 Forfatter Skrevet 17. januar 2012 Som sangsol sier, kan det være en "naturlig variasjon". Noen dager kan være ekstra tøffe. Nå ser det ut som dagen din har blitt mer positiv siden du skrev hovedinnlegget, og det kan vel tyde på at du har hatt en liten følelsesmessig nedtur som gikk over. Håper du har det bra nå Har det bare bra. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.