Gå til innhold

Sobril er en bra medisin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er avhengighetsdannende. Man bør ikke bruke det lenge av gangen. Men noen bruker det hele tiden, er ikke det riktig?

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Det er avhengighetsdannende. Man bør ikke bruke det lenge av gangen. Men noen bruker det hele tiden, er ikke det riktig?

Jo det er riktig,

Jeg har brukt vival i årevis.

Skrevet

Vival er også bra. Fungerer fantastisk på angst.

Gjest Zyprexus
Skrevet

Fungerer fort men ingen løsning!

Der sa du noe viktig! Beroligende løser ikke problemer på lang sikt, de fjerner symptomene der og da. Det er greit inntil du finner en annen medsin/behandling som hjelper.

Det som vel er det farligeste er at den ganske fort mister virkningen, noe som gjør det lett å ta større doser. Det er første skritt til avhengighet. Og tro meg, du vil IKKE bli avhengig!

Gjest Matariki
Skrevet

vival er bra og jeg tar det kun ved sterkt behov, det er en fin måte å bruke dem på. Er ikke avhengig-

Gjest javedia
Skrevet

Ja, helt sikkert bedre å få den medisinen over flere måneder så du er helt sikker på at du blir avhengig. Noe dritt å venne seg av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...