Gå til innhold

NHD. Trykk i hodet, farlig?

Anbefalte innlegg

Gjest bestill nå
Skrevet

Hei. Jeg er ei dame på 40 år. Bruker Lamictal 200 mg og Cisordinol for bipolar lidelse og paranoide forestillinger. Fungerer bra med medisin.

Problemet mitt er at når jeg bøyer hodet framover ( nesten på hodet) så kjenner jeg litt trykk og nesten smerter i hodet.. Er dette tegn på noe som kan være farlig? Kjenner ingenting i hodet når jeg holder det normalt og oppreist..

Takknemlig for svar, er engstelig.. Har jeg grunn til å være det? Har hatt det slik i noen mnd nå..

Gjest Matariki
Skrevet

Jeg har ofte trykk i hodet selv om jeg ikke bøyer meg fremover, det presser og trykker. Var slik før jeg tok medisin og, vet ikke hva det er men lever enda.

Gjest bestill nå
Skrevet

Kanskje en bihulebetennelse?

Takk for svar. Er ikke forkjølet og har ikke vært det på lenge..

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg har ofte trykk i hodet selv om jeg ikke bøyer meg fremover, det presser og trykker. Var slik før jeg tok medisin og, vet ikke hva det er men lever enda.

Mange kaller dette for hodepine. Det er svært vanlig og svært sjelde tegn på noe alvorlig.

Gjest bestill nå
Skrevet

Mange kaller dette for hodepine. Det er svært vanlig og svært sjelde tegn på noe alvorlig.

Føler du svarte Matariki så jeg må spørre deg om dette kan være en form for hodepine også når man bare bøyer hodet framover?

Takknemlig for svar :-)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Dette er svært vanlig og svært sjelden tegn på noe alvorlig. Ved bihulebetennelse har en vondt hele tiden, men det blir mye vondere når en bøyer seg framover.

Vondter er en normal del av livet.

Gjest bestill nå
Skrevet

Dette er svært vanlig og svært sjelden tegn på noe alvorlig. Ved bihulebetennelse har en vondt hele tiden, men det blir mye vondere når en bøyer seg framover.

Vondter er en normal del av livet.

Takk :-)

Gjest javedia
Skrevet

Takk for svar. Er ikke forkjølet og har ikke vært det på lenge..

Du kan ha bihulebetennelse uten å være forkjølet. Det har jeg hatt. Du kan kjøpe deg en nesespray og se om dette hjelper.

Gjest Matariki
Skrevet

Ok. Det er bra.

Skrevet

Føler du svarte Matariki så jeg må spørre deg om dette kan være en form for hodepine også når man bare bøyer hodet framover?

Takknemlig for svar :-)

Men hvorfor bøyer du hodet sånn hvis det gjør vondt?

er normalt å kjenne at en lever.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...