Gjest bestill nå Skrevet 17. januar 2012 Skrevet 17. januar 2012 Hei. Jeg er ei dame på 40 år. Bruker Lamictal 200 mg og Cisordinol for bipolar lidelse og paranoide forestillinger. Fungerer bra med medisin. Problemet mitt er at når jeg bøyer hodet framover ( nesten på hodet) så kjenner jeg litt trykk og nesten smerter i hodet.. Er dette tegn på noe som kan være farlig? Kjenner ingenting i hodet når jeg holder det normalt og oppreist.. Takknemlig for svar, er engstelig.. Har jeg grunn til å være det? Har hatt det slik i noen mnd nå.. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 17. januar 2012 Skrevet 17. januar 2012 Kanskje en bihulebetennelse? 0 Siter
Gjest Matariki Skrevet 17. januar 2012 Skrevet 17. januar 2012 Jeg har ofte trykk i hodet selv om jeg ikke bøyer meg fremover, det presser og trykker. Var slik før jeg tok medisin og, vet ikke hva det er men lever enda. 0 Siter
Gjest bestill nå Skrevet 17. januar 2012 Skrevet 17. januar 2012 Kanskje en bihulebetennelse? Takk for svar. Er ikke forkjølet og har ikke vært det på lenge.. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. januar 2012 Skrevet 17. januar 2012 Jeg har ofte trykk i hodet selv om jeg ikke bøyer meg fremover, det presser og trykker. Var slik før jeg tok medisin og, vet ikke hva det er men lever enda. Mange kaller dette for hodepine. Det er svært vanlig og svært sjelde tegn på noe alvorlig. 0 Siter
Gjest bestill nå Skrevet 17. januar 2012 Skrevet 17. januar 2012 Mange kaller dette for hodepine. Det er svært vanlig og svært sjelde tegn på noe alvorlig. Føler du svarte Matariki så jeg må spørre deg om dette kan være en form for hodepine også når man bare bøyer hodet framover? Takknemlig for svar :-) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. januar 2012 Skrevet 17. januar 2012 Dette er svært vanlig og svært sjelden tegn på noe alvorlig. Ved bihulebetennelse har en vondt hele tiden, men det blir mye vondere når en bøyer seg framover. Vondter er en normal del av livet. 0 Siter
Gjest bestill nå Skrevet 17. januar 2012 Skrevet 17. januar 2012 Dette er svært vanlig og svært sjelden tegn på noe alvorlig. Ved bihulebetennelse har en vondt hele tiden, men det blir mye vondere når en bøyer seg framover. Vondter er en normal del av livet. Takk :-) 0 Siter
Gjest javedia Skrevet 17. januar 2012 Skrevet 17. januar 2012 Takk for svar. Er ikke forkjølet og har ikke vært det på lenge.. Du kan ha bihulebetennelse uten å være forkjølet. Det har jeg hatt. Du kan kjøpe deg en nesespray og se om dette hjelper. 0 Siter
Gjest Matariki Skrevet 17. januar 2012 Skrevet 17. januar 2012 Mange kaller dette for hodepine. Det er svært vanlig og svært sjelde tegn på noe alvorlig. Ok. Det er bra. 0 Siter
Gjest jadaaa Skrevet 17. januar 2012 Skrevet 17. januar 2012 Føler du svarte Matariki så jeg må spørre deg om dette kan være en form for hodepine også når man bare bøyer hodet framover? Takknemlig for svar :-) Men hvorfor bøyer du hodet sånn hvis det gjør vondt? er normalt å kjenne at en lever. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.