Gjest meibi Skrevet 18. januar 2012 Skrevet 18. januar 2012 En av mine grunner til dårlige selvtillit er at jeg føler meg dummere enn andre fordi jeg av og til må ha ting inn med te-skje. Er det flere som har det slik, og har det noe med dumhet å gjøre eller hva er det? 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 18. januar 2012 Skrevet 18. januar 2012 Nei, det har ikke med dumhet å gjøre Heller at du er litt distre og ukonsentrert? 0 Siter
Gjest meibi Skrevet 18. januar 2012 Skrevet 18. januar 2012 Nei, det har ikke med dumhet å gjøre Heller at du er litt distre og ukonsentrert? Jeg vet ikke. Men det gjør vondt når andre reagerer negativt på det. Da føler man seg enda dummere. Derfor vil jeg finne ut om det har med dumhet å gjøre (eller om det er andre ting som jeg må finne utav selv). 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 18. januar 2012 Skrevet 18. januar 2012 Jeg vet ikke. Men det gjør vondt når andre reagerer negativt på det. Da føler man seg enda dummere. Derfor vil jeg finne ut om det har med dumhet å gjøre (eller om det er andre ting som jeg må finne utav selv). Jeg ble testet av en nevropsykolog (er det det heter?) etter forespørsel av min psykolog. Da ble det avslørt dårlig konsentrasjon. Kanskje du skulle tatt en slik test? Der måler de også IQ. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 18. januar 2012 Skrevet 18. januar 2012 Jeg har det sånn, og jeg regner det har med min Asperger å gjøre. Jeg har nemlig av og til problemer med å tenke abstrakt. Jeg kan likevel til andre tider tenke litt vel abstrakt. 0 Siter
Gjest javedia Skrevet 18. januar 2012 Skrevet 18. januar 2012 Jeg har normal IQ, men er likevel veldig distre og glemsk. Får som du mange kommentarer på dette. Jeg lever liksom i min egen verden, får jeg høre. Er så vant med dette at det bryr meg ikke så mye lengre. Jeg greier, hvis jeg ikke er veldig syk, og le av meg selv :-) 0 Siter
Gjest meibi Skrevet 19. januar 2012 Skrevet 19. januar 2012 Jeg har det sånn, og jeg regner det har med min Asperger å gjøre. Jeg har nemlig av og til problemer med å tenke abstrakt. Jeg kan likevel til andre tider tenke litt vel abstrakt. Hva mener du med å tenke abstrakt? 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 19. januar 2012 Skrevet 19. januar 2012 Hva mener du med å tenke abstrakt? Det er vanskelig å svare på - nettopp fordi jeg har problemer med å tenke abstrakt! (Jeg tar gjerne imot hjelp fra velvillige lesere.) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.