Gjest unnvikende pf Skrevet 18. januar 2012 Skrevet 18. januar 2012 For 1,5 år siden var jeg ikke i stand til å jobbe. Selvtilliten var på bunnen. Jeg hadde da vært utenfor arbeidslivet i 1 år. Før det jobbet jeg i en butikk i 2 år - men jeg var så godt som aldri i kassen og ekspederte kunder. Jeg hadde en stor angst for det. Før denne jobben igjen, jobbet jeg som renholder i 10 år - den jobbet passet meg perfekt, for der slapp jeg å forholde meg til ansvar. Og jeg slapp å forholde meg til andre mennesker fordi jeg jjobbet stort sett på kveldstid. jeg ønsket å jobbe i butikk, men jeg trodde aldri jeg skulle klare det. Så fikk jeg korrekt behandling til slutt. Det siste året har jeg ekspedert kunder og gjort masse ting som for meg var uoppnåelig og bare en drøm. Jeg drømte om å jobbe i butikk siden jeg var liten jente. Nå går dette så bra som jeg aldri trodde var mulig. Nå i ettermiddag fikk jeg spørsmål fra sjefen min om jeg kunne tenke meg å ta på et ansvarsområde. Det betyr at jeg må gå på kurs og det betyr at jeg får masse ansvar. da må jeg stole på meg selv. For ett år siden hadde dette vært helt umulig for meg. Idag sa jeg ja uten en gang å tenke meg om :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. januar 2012 Skrevet 18. januar 2012 ''For ett år siden hadde dette vært helt umulig for meg. Idag sa jeg ja uten en gang å tenke meg om :-)'' Så flott da! ) Dette går bra vet du! Du er knallflink! ) 0 Siter
Nøtteskall Skrevet 18. januar 2012 Skrevet 18. januar 2012 ''For ett år siden hadde dette vært helt umulig for meg. Idag sa jeg ja uten en gang å tenke meg om :-)'' Så flott da! ) Dette går bra vet du! Du er knallflink! ) Så flott å lese. Blir glad av å høre at det går an å bli bedre. Stå på !! :-) 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 18. januar 2012 Skrevet 18. januar 2012 Så godt å høre, glad på dine vegne Gratulerer med opprykket på jobb! 0 Siter
Gjest unnvikende pf Skrevet 18. januar 2012 Skrevet 18. januar 2012 Så godt å høre, glad på dine vegne Gratulerer med opprykket på jobb! Takk Er veldig stolt over å ha kommet dithen, ja. Det er jo drømmer som går i oppfyllelse. 0 Siter
Gjest Ladytron Skrevet 18. januar 2012 Skrevet 18. januar 2012 Takk for at du delte. Ble veldig glad på dine vegne 0 Siter
motorPrøysen Skrevet 18. januar 2012 Skrevet 18. januar 2012 Jeg blir nysgjerrig: Hva besto korrekt behandling i? 0 Siter
Gjest unnvikende pf Skrevet 18. januar 2012 Skrevet 18. januar 2012 Jeg blir nysgjerrig: Hva besto korrekt behandling i? For meg har det kort sagt vært: 1. en behandler som skjønner hva jeg sliter med, og som både støtter og gir et spark bak når det trengs 2. gruppeterapi 3. eksponering 0 Siter
Madelenemie Skrevet 19. januar 2012 Skrevet 19. januar 2012 Hei! Gratulerer! Så fint, håper å komme dit du er en dag dvs få en jobb 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.