Gå til innhold

Det er mulig å bli frisk(ere) :-)

Anbefalte innlegg

Gjest unnvikende pf
Skrevet

For 1,5 år siden var jeg ikke i stand til å jobbe. Selvtilliten var på bunnen. Jeg hadde da vært utenfor arbeidslivet i 1 år.

Før det jobbet jeg i en butikk i 2 år - men jeg var så godt som aldri i kassen og ekspederte kunder. Jeg hadde en stor angst for det. Før denne jobben igjen, jobbet jeg som renholder i 10 år - den jobbet passet meg perfekt, for der slapp jeg å forholde meg til ansvar. Og jeg slapp å forholde meg til andre mennesker fordi jeg jjobbet stort sett på kveldstid.

jeg ønsket å jobbe i butikk, men jeg trodde aldri jeg skulle klare det.

Så fikk jeg korrekt behandling til slutt. Det siste året har jeg ekspedert kunder og gjort masse ting som for meg var uoppnåelig og bare en drøm. Jeg drømte om å jobbe i butikk siden jeg var liten jente. Nå går dette så bra som jeg aldri trodde var mulig.

Nå i ettermiddag fikk jeg spørsmål fra sjefen min om jeg kunne tenke meg å ta på et ansvarsområde. Det betyr at jeg må gå på kurs og det betyr at jeg får masse ansvar. da må jeg stole på meg selv.

For ett år siden hadde dette vært helt umulig for meg. Idag sa jeg ja uten en gang å tenke meg om :-)

Skrevet

''For ett år siden hadde dette vært helt umulig for meg. Idag sa jeg ja uten en gang å tenke meg om :-)''

Så flott da! :o) Dette går bra vet du! Du er knallflink! :o)

Skrevet

''For ett år siden hadde dette vært helt umulig for meg. Idag sa jeg ja uten en gang å tenke meg om :-)''

Så flott da! :o) Dette går bra vet du! Du er knallflink! :o)

Så flott å lese. Blir glad av å høre at det går an å bli bedre. Stå på !! :-)

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Så godt å høre, glad på dine vegne :)

Gratulerer med opprykket på jobb!

Gjest unnvikende pf
Skrevet

Så godt å høre, glad på dine vegne :)

Gratulerer med opprykket på jobb!

Takk :) Er veldig stolt over å ha kommet dithen, ja. Det er jo drømmer som går i oppfyllelse.

Gjest Ladytron
Skrevet

Takk for at du delte. Ble veldig glad på dine vegne :)

motorPrøysen
Skrevet

Jeg blir nysgjerrig: Hva besto korrekt behandling i?

Gjest unnvikende pf
Skrevet

Jeg blir nysgjerrig: Hva besto korrekt behandling i?

For meg har det kort sagt vært:

1. en behandler som skjønner hva jeg sliter med, og som både støtter og gir et spark bak når det trengs

2. gruppeterapi

3. eksponering

Skrevet

Hei!

Gratulerer!

Så fint,

håper å komme dit du er en dag dvs få en jobb :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...