Gå til innhold

Jobbe på et rans-utsatt sted

Anbefalte innlegg

Gjest nå ble jeg usikker
Skrevet

Jeg jobber på en service-stasjon, og i dag var jeg på ranskurs. På våre stasjoner, blir vi ranet ca 30 ggr i året.

Burde jeg vurdere å bytte jobb når jeg vet at jeg kommer til å få panikk om det skulle skje meg? Det har vært ran hos oss en gang før, men da jobbet ikke jeg der, og en av mine kollegar har også blitt ranet på en annen servicestasjon...

Skrevet

Sitter du noen gang i en bil? Det skjer årlig svært mange bilulykker, inkludert mange dødsulykker. Burde vi alle slutte å bruke biler for å unngå faren?

Gjest nå ble jeg usikker
Skrevet

Sitter du noen gang i en bil? Det skjer årlig svært mange bilulykker, inkludert mange dødsulykker. Burde vi alle slutte å bruke biler for å unngå faren?

Neida du har et godt poeng der. Men man MÅ jo ikke utsette seg for en fare hvis man har andre valg?

Skrevet

Neida du har et godt poeng der. Men man MÅ jo ikke utsette seg for en fare hvis man har andre valg?

Hvor er der ikke fare i dag? Nevn et yrke som ikke på noen måte er i fare. Tren på slike situasjoner, og tren så mye at det du blir lært opp til å gjøre skjer automatisk.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Nei, du har helt rett. Sjansen for at du skal bli ranet er vel liten, allikevel er den tilstede, dere får et ranskurs.

Du kan velge. Det er bra!

Skrevet

Hei!

Du bør lage deg et regne stykke på saken.

ta antall stasjoner, åpningstider, samt ranstilfeller, sett opp en statistikk og du vil ofte bli overrasket. kankje er det mer sannsynlig å vinne storgevinst på lotto, :)

En venn av meg var redd for noe svært dumt, jeg minnet henne da om hver gang vi skulle kjøre et sted, om hvor mye større risiko det nå var for at vi ville omkomme eller bli lemleste for livet, dette hjalp henne med den andre skrekken.

Jeg hørte ikke mer snakk om det andre tullet, men nå er hun blitt redd for å kjøre bil?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...