Gjest veldig sliten for tiden Skrevet 19. januar 2012 Skrevet 19. januar 2012 Jeg burde være glad og fornøyd. En kjempestor belastning er nå løftet vekk fra mine skuldre. Men jeg er ikke det. Jeg er deppa. Det er altfor mye negativt som skjer. Jeg er rett og slett "kjørt". Og jeg hater meg selv fordi jeg er som jeg er. 0 Siter
nitty-gritty Skrevet 19. januar 2012 Skrevet 19. januar 2012 Hva oensker du som svar paa dette innlegget? 0 Siter
Gjest veldig sliten for tiden Skrevet 19. januar 2012 Skrevet 19. januar 2012 Hva oensker du som svar paa dette innlegget? Veit ikke. bare få det ut, kanskje. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 19. januar 2012 Skrevet 19. januar 2012 Hvis en kjempestor belastning er fjernet har du nå kanskje punktert? Du har kanskje brukt SÅ mye krefter på saken og på å holde deg oppe at når belastningen ikke eksisterer faller du sammen, fordi det ikke er noe som gjør at du MÅ holde deg oppe. Tror du bare skal akseptere at det er slik nå. Og at det går over. Jeg tenker at det er en naturlig reaksjon. Du er rett og slett veldig sliten. 0 Siter
Gjest veldig sliten for tiden Skrevet 19. januar 2012 Skrevet 19. januar 2012 Hvis en kjempestor belastning er fjernet har du nå kanskje punktert? Du har kanskje brukt SÅ mye krefter på saken og på å holde deg oppe at når belastningen ikke eksisterer faller du sammen, fordi det ikke er noe som gjør at du MÅ holde deg oppe. Tror du bare skal akseptere at det er slik nå. Og at det går over. Jeg tenker at det er en naturlig reaksjon. Du er rett og slett veldig sliten. Takk for råd. Kjenner meg igjen. Er nok det. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 19. januar 2012 Skrevet 19. januar 2012 Takk for råd. Kjenner meg igjen. Er nok det. 0 Siter
frosken Skrevet 19. januar 2012 Skrevet 19. januar 2012 ''Jeg burde være glad og fornøyd. En kjempestor belastning er nå løftet vekk fra mine skuldre.'' Hvem sier at du _burde_ være glad og fornøyd? ''Det er altfor mye negativt som skjer.'' Altfor mye i forhold til hva? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.