Gå til innhold

Jess! Jeg er fysisk syk!!

Anbefalte innlegg

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Jeg har følt meg så utrolig dårlig form hele uka, det har føltes som om jeg har sement i kroppen, orker nesten ingenting.

Jeg har tenkt at det muligens har vært en ny depresjon på veg (eller allerede i ) pluss abstinenser fordi jeg holder på å slutte med AD.

Men! I dag er jeg kvalm og gikk og tok tempen, 37.8 med to paracet innabords. Jeg ble så glad!!

Psykt, vettu :)

Men allikevel veldig forståelig.

Gjest Elextra
Skrevet

Hehe, 37,8 er vel ikke akkuat feber å snakke om.

Men nyt feberen din, du, og god bedring(?).

Gjest ambrose
Skrevet

Hun mener sikkert at det er bedre å være fysisk syk som dette enn at det er en mulig depresjon på vei :)

Skrevet

Med to paracet som har satt ned feberen en del, så er jo tempen egentlig mye høyere.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Med Paracet så er feberen høyere. Krøpet opp til 38 nå. Pluss ryggverk.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Hun mener sikkert at det er bedre å være fysisk syk som dette enn at det er en mulig depresjon på vei :)

Det er akkurat hva jeg mener :)

Jeg ble så glad at jeg snudde meg rundt og gjorde alt jeg skal gjøre i dag pluss alt jeg skulle ordnet i morgen.

Nå når jeg har kommet hjem er jeg verre enn nåe jeg dro, men still happy! Jeg brygger på noe uten tvil, og det er ikke psykisk sykdom.

Gjest Elextra
Skrevet

Med Paracet så er feberen høyere. Krøpet opp til 38 nå. Pluss ryggverk.

Ok, antar det er som ambrose antyder at fysiske plager tross alt er bedre enn psykiske. Uansett - god bedring - vedr. begge deler.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Ok, antar det er som ambrose antyder at fysiske plager tross alt er bedre enn psykiske. Uansett - god bedring - vedr. begge deler.

Tusen takk! :)

Gjest bølger
Skrevet

Feber på 37,8 er ikke så mye, men det er likevel nok til å fortelle at det er noe fysisk galt. Jeg forstår godt at "psyk av alt" er glad for at det ikke er en ny depresjon på veg. Det er stort sett enklere å bli kvitt en influensa enn det er å bli kvitt depresjonen.

Gjest Elextra
Skrevet

Feber på 37,8 er ikke så mye, men det er likevel nok til å fortelle at det er noe fysisk galt. Jeg forstår godt at "psyk av alt" er glad for at det ikke er en ny depresjon på veg. Det er stort sett enklere å bli kvitt en influensa enn det er å bli kvitt depresjonen.

''Jeg forstår godt at "psyk av alt" er glad for at det ikke er en ny depresjon på veg.''

Det skjønner jeg. Det fine med forkjølelsesplager er dessuten at de stort sett bestandig er over på en uke eller to.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Hei, ja veldig mye enklere å bli kvitt. Og man vet omtrent hvor lang tid det tar før man er frisk igjen.

Det ligner veldig på når man er syk med influensa, depresjon altså. Pluss den psykiske smerten.

Gjest ambrose
Skrevet

Det er akkurat hva jeg mener :)

Jeg ble så glad at jeg snudde meg rundt og gjorde alt jeg skal gjøre i dag pluss alt jeg skulle ordnet i morgen.

Nå når jeg har kommet hjem er jeg verre enn nåe jeg dro, men still happy! Jeg brygger på noe uten tvil, og det er ikke psykisk sykdom.

:-))

God bedring :o)

Gjest Psyk av alt
Skrevet

:-))

God bedring :o)

Tusen takk, stigende feber her. :)

Gjest ambrose
Skrevet

Tusen takk, stigende feber her. :)

Pst. Det er herlig å lese hvordan du tar det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...