Gå til innhold

panikkanfall

Gjest Plages ikke lengre med panikkanfall

Anbefalte innlegg

Gjest Plages ikke lengre med panikkanfall
Skrevet

Ville bare skrive noe som virker veldig banalt, men som har hjulpetmeg mot panikkanfallene mine

Når jeg kjenner panikkanfallene komme, så prøver jeg å tenke "ja kom igjen, bare kon panikkanfall" og prøver å mane panikken fram.

Da skjer det motsatte, jeg klarer ikke mane fram panikken.

Dette fungerer sikkert ikke for alle, men for meg som har vært helt hysterisk på

å holde de borte, virket det veldig bra.

Gjest Ryggsekken
Skrevet

For meg funker det også. Jeg ble rett og slett sint og lei av dem. Så jeg bestemte meg for å "kaste det ut av vinduet" når det kom. Eller som du, bare la det komme og ikke være redd. Tenke at jeg dør ikke, det er ikke farlig. Bare veldig ubehagelig.

Gjest Husk å puste
Skrevet

For meg funker det også. Jeg ble rett og slett sint og lei av dem. Så jeg bestemte meg for å "kaste det ut av vinduet" når det kom. Eller som du, bare la det komme og ikke være redd. Tenke at jeg dør ikke, det er ikke farlig. Bare veldig ubehagelig.

Gjest Ryggsekken
Skrevet

Ups.. det er vel lov å ha forskjellige nick:) Trodde ikke jeg fikk sendt det med den ene.... Derfor ble det sendt to ganger..

Gjest mannensin
Skrevet

Jeg begynte å le av anfallene da de kom jeg, og det hjalp. Høres kanskje litt sykt ut, men det funka for meg, for før jeg begynte å gjøre det så var det ganske så ubehagelig, og jeg bare gruet meg ved tanken på at anfallene kom tilbake. Hadde dem bare en periode i 2006, og har ikke hatt det siden. Le av livet og livet smiler til deg:)..eller noe sånt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...