Gå til innhold

Advarsel: Oppmuntring - jeg er så glad :-)

Anbefalte innlegg

to-barns-mamman

Veier alt for mye, med stort trykk på alt - men etter jul har jeg for første gang i mitt liv ikke følt søtsuget en eneste gang!! Jeg har kost med lørdagene, men ikke "tøtsjet" det utover det. Har fått mannen til å gjemme vekta, men har gått ned 8cm rundt livet!

Jeg sjesker ikke, og jeg blir mett!

Dette er en helt ny opplevelse for meg, - og det hele startet med et utsagn av en psykolog på God Morgen Norge, og han sa noe så enkelt som " Jo flere forsøk, jo større er sjansen for å lykkes" og det har motivert meg så det holder :-) I stede for å fokusere på "nok en gang" så ser jeg det nå som en mulighet å komme enda nærmere målet :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/375261-advarsel-oppmuntring-jeg-er-s%C3%A5-glad/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hulderen

Så bra! Å gå ned 8 cm er jo helt fantastisk! Der har du blitt kvitt mye skadelig bukfett! Du har ikke fortalt hva midjemålet ditt er, så det er ikke godt å vite hvor mye lenger ned du skal. Men for en start! Tenker det må være deilig å merke det så godt på klærne. Lykke til videre.

to-barns-mamman

Så bra! Å gå ned 8 cm er jo helt fantastisk! Der har du blitt kvitt mye skadelig bukfett! Du har ikke fortalt hva midjemålet ditt er, så det er ikke godt å vite hvor mye lenger ned du skal. Men for en start! Tenker det må være deilig å merke det så godt på klærne. Lykke til videre.

Midjemålet mitt er stort, - men på full fart til å bli mindre. Minus 5 kg. første måneden, - og det bare ved å kutte ut alt unødvendig :-) Og jeg har ikke lyst på det unødvendig......

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...