Gå til innhold

Fin og deilig gutt

Anbefalte innlegg

Normalt og normalt... Jeg sluttet aa interessere meg for/titte paa gutter under 20 omtrent da jeg selv bikket 21. Du finner han attraktiv og det er i alle fall ikke noe galt i det. Om dere hadde et forhold hadde jeg nok funnet det uetisk av deg, med referanser til samfunnet og tiden vi lever i osv. osv.

Fortsetter under...

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

5

• tonie

5

• Dorthe

4

• nitty-gritty

4

Mest aktive i denne tråden

Skjønner hva du mener, men tenker at en del 25-åringer er voksne. Eller er de ikke det lenger? *he he*

Neeeei, de bare tror de er det :P

Får ofte forespørsler fra menn i den alderen på FB, og jeg pleier å avvise dem høflig med at jeg nok helst vil ha en mann på min egen alder. Da svarer de at de er langt mer modne enn alderen skulle tilsi, og så forteller de hvor virile de er i forhold til menn på 40 + -... at de kan holde på i timesvis osv. Vel, når de begynner sånn så skjønner jeg jo ganske fort at de har lurt seg selv mht modenhetsnivå, så da sier jeg de heller kan ta kontakt med meg om sånn ca 20 år om de fortsatt vil ha meg da :P

Gjest Elextra

Får ofte forespørsler fra menn i den alderen på FB, og jeg pleier å avvise dem høflig med at jeg nok helst vil ha en mann på min egen alder. Da svarer de at de er langt mer modne enn alderen skulle tilsi, og så forteller de hvor virile de er i forhold til menn på 40 + -... at de kan holde på i timesvis osv. Vel, når de begynner sånn så skjønner jeg jo ganske fort at de har lurt seg selv mht modenhetsnivå, så da sier jeg de heller kan ta kontakt med meg om sånn ca 20 år om de fortsatt vil ha meg da :P

''Får ofte forespørsler fra menn i den alderen på FB, og jeg pleier å avvise dem høflig med at jeg nok helst vil ha en mann på min egen alder. ''

Hehe, ok. Men hvordan fungerer FB som en sjekkeplass egentlig? Har jo profil jeg og, men det er ytterst sjelden jeg får forespørsler fra fremmede - de få gangene det har skjedd har jeg antatt det har berodd på en feil og spurt om jeg egentlig kjenner dem :P.

Normalt og normalt... Jeg sluttet aa interessere meg for/titte paa gutter under 20 omtrent da jeg selv bikket 21. Du finner han attraktiv og det er i alle fall ikke noe galt i det. Om dere hadde et forhold hadde jeg nok funnet det uetisk av deg, med referanser til samfunnet og tiden vi lever i osv. osv.

Det er ikke noe unormalt eller uvanlig at middelaldrende kvinner titter på unge gutter på samme måte som menn titter på unge jenter. Det har bare vært helt tabu å snakke om for da må man innrømme at kvinner har sexuelle tanker.

Dette kan komme senere hos deg;-)

''Får ofte forespørsler fra menn i den alderen på FB, og jeg pleier å avvise dem høflig med at jeg nok helst vil ha en mann på min egen alder. ''

Hehe, ok. Men hvordan fungerer FB som en sjekkeplass egentlig? Har jo profil jeg og, men det er ytterst sjelden jeg får forespørsler fra fremmede - de få gangene det har skjedd har jeg antatt det har berodd på en feil og spurt om jeg egentlig kjenner dem :P.

''de få gangene det har skjedd har jeg antatt det har berodd på en feil og spurt om jeg egentlig kjenner dem :P.''

Samma her. Ser ut til at det er du og jeg som er naive ;)

Det er ikke noe unormalt eller uvanlig at middelaldrende kvinner titter på unge gutter på samme måte som menn titter på unge jenter. Det har bare vært helt tabu å snakke om for da må man innrømme at kvinner har sexuelle tanker.

Dette kan komme senere hos deg;-)

Jeg har da ingen problemer med at "kvinner har seksuelle tanker". Jeg har hoeyere libido enn samboeren min i perioder. Dog synes jeg allikevel ikke tenaaringer er attraktive.

Folk er forskjellige. Denne oppdagelsen kommer nok bare litt senere hos deg ;)

Annonse

Hm.. som 41-åring vet jeg ikke om jeg hadde fiksa en på 25 heller ;) Jeg er vel en sånn type som må føle jeg er mentalt på bølgelengde med en fyr før jeg får lyst å være intim ;)

Sånn er jeg også. Jeg er ikke i stand til å forstå at det går an for en voksen å tenne på noe så umodent som en 16-åring. Vi har en her i huset, og han er et stort barn rett og slett. Tanken på at en middelaldrende dame skal finne ham attraktiv er helt absurd!:)

Gjest Elextra

Nei, vet du hva. Han er jo ikke stort mer enn et barn! Den var i overkant, synes jeg.

''Nei, vet du hva. Han er jo ikke stort mer enn et barn! Den var i overkant, synes jeg.''

Da jeg leste dette først skulle jeg til å svare at slik svarer en guttemamma! Og nå ser jeg lengre ned at du har en sekstenåring i huset :P.

''Nei, vet du hva. Han er jo ikke stort mer enn et barn! Den var i overkant, synes jeg.''

Da jeg leste dette først skulle jeg til å svare at slik svarer en guttemamma! Og nå ser jeg lengre ned at du har en sekstenåring i huset :P.

Hehe, ja du traff bra der. Men jeg tror faktisk jeg tenkte sånn før også, før barn og stebarn og alt det der. Kanskje fordi jeg er storesøster til brødre som har vært 16?;)

Men herregud da, gutter i den den alderen er jo nesten som tolvåringer i hodet. Serrriøst:)

Gjest Elextra

Hehe, ja du traff bra der. Men jeg tror faktisk jeg tenkte sånn før også, før barn og stebarn og alt det der. Kanskje fordi jeg er storesøster til brødre som har vært 16?;)

Men herregud da, gutter i den den alderen er jo nesten som tolvåringer i hodet. Serrriøst:)

''Men herregud da, gutter i den den alderen er jo nesten som tolvåringer i hodet. Serrriøst:)''

Jada, er så enig, hilsen toguttersmammaen ;=).

Jeg sjekker iallefall ikke opp menn der, men får innimellom forspørsler fra enten norske eller utenlandske (spesielt amerikanske av en eller annen grunn..) menn.

Sånn er jeg også. Jeg er ikke i stand til å forstå at det går an for en voksen å tenne på noe så umodent som en 16-åring. Vi har en her i huset, og han er et stort barn rett og slett. Tanken på at en middelaldrende dame skal finne ham attraktiv er helt absurd!:)

Ikke sant! Eldstedatra mi blir femten til sommeren, og jeg får ofte kommentarer på at hun ser ut til å være sytten.... Blir kvalm av å tenke på at menn på min egen alder kunne sett på henne som et sexobjekt.. Hun er ei flott og moden/reflektert jente, men fortsatt et barn emosjonelt sett...

Annonse

''de få gangene det har skjedd har jeg antatt det har berodd på en feil og spurt om jeg egentlig kjenner dem :P.''

Samma her. Ser ut til at det er du og jeg som er naive ;)

Haha, jeg var supernaiv det første halve året som singel - og svarte alle av ren høflighet. Etterhvert skjønte jeg at et hyggelig svar uten avvisning fikk dem til å tro at jeg egentlig hadde lyst til både det ene og det andre :P

Men dette sier jo bare noe om modenhetsnivået til de gutta som faktisk prøver å sjekke deg opp på den måten. Det finnes massevis av 25-årige karer som aldri ville drømt om å selge seg inn med sånne argumenter.

Men dette sier jo bare noe om modenhetsnivået til de gutta som faktisk prøver å sjekke deg opp på den måten. Det finnes massevis av 25-årige karer som aldri ville drømt om å selge seg inn med sånne argumenter.

Helt klart -og det er jo det som er så morsomt...at de føler seg langt mer modne enn alderen skulle tilsi ;)

Jeg tror faktisk modne menn på 25 er såpass reflekterte at de ikke prøver å sjekke opp damer på 41 ;)

Jeg har da ingen problemer med at "kvinner har seksuelle tanker". Jeg har hoeyere libido enn samboeren min i perioder. Dog synes jeg allikevel ikke tenaaringer er attraktive.

Folk er forskjellige. Denne oppdagelsen kommer nok bare litt senere hos deg ;)

Jeg er voksen nok til å ha oppdaget at folk er forskjellige. Det jeg vil påpeke er at tanker er ikke unormale. Handlinger kan være det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...