Gå til innhold

Fin og deilig gutt

Anbefalte innlegg

Hehe, ja du traff bra der. Men jeg tror faktisk jeg tenkte sånn før også, før barn og stebarn og alt det der. Kanskje fordi jeg er storesøster til brødre som har vært 16?;)

Men herregud da, gutter i den den alderen er jo nesten som tolvåringer i hodet. Serrriøst:)

Digresjon: Jeg lurer ofte på om tolvårige gutter egentlig har noe særlig i hodet i det hele tatt.

Hvis jeg noen gang har funnet 16-årige gutter attraktive, har jeg fortrengt det. Tror egentlig jeg likte de som var litt voksnere da jeg var tenåring selv.

Fortsetter under...

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

5

• tonie

5

• Dorthe

4

• nitty-gritty

4

Mest aktive i denne tråden

Har du ikke oppdratt gutten din skikkelig...?

He, he, mine ville aldri se to ganger på eldre kvinner eller menn;)))

Like lite som jeg ville se på gutter:)

Stol på sønnen din, så slipper du unna med mord;)))

''He, he, mine ville aldri se to ganger på eldre kvinner eller menn;)))''

Jeg tviler sterkt på at foreldre egentlig vet hva deres barn tenker om slikt. :o) Mine foreldre ante i alle fall ikke filla om hva jeg likte eller ikke likte på den fronten! Det gjør de ikke nå heller. Heldigvis.

Det er mer og mer vanlig og (heldigvis) mer og mer akseptert i samfunnet, finnes flerfoldige artikler ang dette. Det begynte å bli en trend for kanskje 2- 3 år siden. Menn har funnet seg yngre kjærester i alle år så hvorfor skal ikke de kvinnene som ønsker det få lov til det samme.

Og hvor mange kvinner synes det er fint med eldre menn som finner seg unge kvinner?

Disse blir fort stemplet som gamle griser. Pussig at det skal være finere når kvinnen er den eldste.

Og hvor mange kvinner synes det er fint med eldre menn som finner seg unge kvinner?

Disse blir fort stemplet som gamle griser. Pussig at det skal være finere når kvinnen er den eldste.

Du tillegger meg herlig mange meninger? Hvor skriver jeg at det er fint? Det jeg skriver er at jeg synes det er flott at samfunnet i langt større grad respekterer at modne kvinner finner seg yngre elskere, det er flott at ikke lenger alder blir et problem.

Patetisk og desperat, men en kjæreste 30 år yngre enn seg selv, kan man fint være uansett kjønn.

Du tillegger meg herlig mange meninger? Hvor skriver jeg at det er fint? Det jeg skriver er at jeg synes det er flott at samfunnet i langt større grad respekterer at modne kvinner finner seg yngre elskere, det er flott at ikke lenger alder blir et problem.

Patetisk og desperat, men en kjæreste 30 år yngre enn seg selv, kan man fint være uansett kjønn.

*meD en kjæreste på....

skal det være.

Annonse

''Det er mer og mer vanlig og (heldigvis) mer og mer akseptert i samfunnet''

Samtidig som de samme kvinnene som synes det er greit at eldre kvinner blir sammen med unge menn ikke viser samme aksept for eldre menn som er sammen med unge kvinner....

''Det er mer og mer vanlig og (heldigvis) mer og mer akseptert i samfunnet''

Samtidig som de samme kvinnene som synes det er greit at eldre kvinner blir sammen med unge menn ikke viser samme aksept for eldre menn som er sammen med unge kvinner....

"Det er mer og mer vanlig og (heldigvis) mer og mer akseptert i samfunnet" Dette skriver jeg. Og det jeg skriver er heldigvis mer akseptert, heldigvis på den måten at selvsagt skal kvinner også få lov til å forsyne seg slik menn har gjort i alle år.

Jeg ser ikke noe galt i at det blir mer og mer likt mellom kjønnene på denne måten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...