Gå til innhold

Hvilken mat er du ikke spesielt glad i?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• org

4

• candyqueen_83

4

• morsan

3

• mariaflyfly

3

"Dårlig" tomatsuppe og -saus, med det mener jeg at det stort sett smaker tomatpuré eller ketchup. All fisk som av en eller annen mystisk grunn har havnet i tomatsaus.

Sånn norsk brun saus som alle kafeteriamiddager var dynket i tidligere - smakløs kjøttkakesaus med ekkel konsistens. Er i det hele tatt ikke noe sause- eller dressingmenneske, hvis noen skulle være i tvil etter dette.

Alt som begynner på "medister" klarer jeg meg fint uten.

Enkelte hat-retter har jeg vært forskånet for å måtte smake på. F.eks. vet jeg ikke hvordan lungemos smaker, men utseendet kan jo skremme noen hver. Jeg kan spise både blodpudding, torskerogn og lever, men det kan jo tilberedes mer eller mindre udelikat.

Jeg fjerner sylteagurk, majones, remulade, dressing (spesielt hvis den er rosa) og annet gørr som kan forurense hamburgere og denslags. Ikke normal agurk, paprika og annen pynt altså.

Jeg fjerner den "normale" agurken, men kan spise sylteagurk rett fra krukka :-)

Når det gjelder middager kan jeg ikke komme på en eneste rett jeg absolutt ikke liker...tror jeg liker alt jeg har smakt faktisk...

Av andre ting jeg absolutt ikke greier, kommer jeg bare på kaviar på tube og rødbeter...

Jeg synes Mills kaviar er kjempegodt - spiser det nesten hver dag :-) Rødbeter er også veldig godt på leverpostei eller ved siden av pytt i panne eller biff stroganoff. Og på biff tartar - nam!

Gjest Tatjana

Blodmat og innmat er ikke akkurat favoritter. Blodmat har jeg ikke fått siden jeg var ti år og skulle spise middag hos bestemor, tror jeg, så det plager meg lite i hverdagen.

Av pålegg styrer jeg unna Nugatti. Det er det ekleste og vondeste jeg vet om. Heldigvis er ikke det noe man ofte blir servert heller, som voksen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...