Gå til innhold

Tok bilde av spøkelse

Anbefalte innlegg

Rivningsarbeidere tok bilde av spøkelse. Ifølge rivningslederen var det ikke noe inne i bygningen med disse fargene når bildet ble tatt.

http://www.telegraph.co.uk/news/newstopics/howaboutthat/9040838/Demolition-workers-photograph-ghost-of-former-guesthouse-worker.html

Ser ekte ut!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/375426-tok-bilde-av-sp%C3%B8kelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

10

• morsan

3

• laban

2

• EnolaGay

2

Mest aktive i denne tråden

Et godt eksempel på hvordan hjernene våre er hard-wired til å finne ansikter (selv der hvor det ikke er noe), som også forklarer hvorfor vi "ser" ansikter i skyer, ser Jesus på ristet brød, osv.

Det gir oss mer forståelse av hjernen, men betyr selvsagt ikke at spøkelser eksisterer. Heller tvert i mot!

Med vennlig hilsen

Stilig!

Spesielt at en mann står frem og sier at det er hans avdøde mor. Ikke så lett å se brillene han snakker om, men det ser bsolutt ut som en skikkelse.

Det kan, for øvrig, godt være at det er en person eller et bilde innenfor.

Et slikt bilde betyr jo ikke noe som helst - man kan masseprodusere så mange av dem man bare gidder.

Med vennlig hilsen

Annonse

Det er din mening.

Selvsagt er det min mening, men i motsetning til din "epler faller oppover"-teori så kan jeg vise at epler faller nedover fra trær.

Du har selvsagt ikke et fnugg av underbygging eller sannsynliggjøring av at spøkelser eksisterer. Det er en løs påstand, på linje med "epler faller oppover", "usynlige lilla kaniner i hagen" og enhjørringer.

Med vennlig hilsen

Selvsagt er det min mening, men i motsetning til din "epler faller oppover"-teori så kan jeg vise at epler faller nedover fra trær.

Du har selvsagt ikke et fnugg av underbygging eller sannsynliggjøring av at spøkelser eksisterer. Det er en løs påstand, på linje med "epler faller oppover", "usynlige lilla kaniner i hagen" og enhjørringer.

Med vennlig hilsen

Takk, jeg vet hva jeg ser, og jeg vet at "spøkelser" finnes.

Takk, jeg vet hva jeg ser, og jeg vet at "spøkelser" finnes.

Nei, du har bestemt deg for å tro på spøkelser, akkurat som man kan tro på julenisser, usynlige kaniner og alt annet man måtte ønske, men det betyr selvsagt ikke at de eksisterer i virkeligheten likevel.

Med vennlig hilsen

Et godt eksempel på hvordan hjernene våre er hard-wired til å finne ansikter (selv der hvor det ikke er noe), som også forklarer hvorfor vi "ser" ansikter i skyer, ser Jesus på ristet brød, osv.

Det gir oss mer forståelse av hjernen, men betyr selvsagt ikke at spøkelser eksisterer. Heller tvert i mot!

Med vennlig hilsen

Jeg ser absolutt ikke noe ansikt. Det likner en mus (evt. et annet slags dyr) med snuta nedover, sittende på en plate med store hull i, som står på høykant.

(Håper NHD ikke leser dette, da blir jeg vel erklært klar for innleggelse.)

Jeg ser absolutt ikke noe ansikt. Det likner en mus (evt. et annet slags dyr) med snuta nedover, sittende på en plate med store hull i, som står på høykant.

(Håper NHD ikke leser dette, da blir jeg vel erklært klar for innleggelse.)

http://www.daugstad.org/daugstad/liv_villa/images/troll-nase-fast-pa-stein_small.jpg Det er nok denne du ser. :0)

På ferie fra Valdres og innom Kendal.

Annonse

Det ser ekte ut ja. Men det spiller ingen rolle om dette er ekte eller ikke. Om dette er falsk beviser ikke det at ikke finnes spøkelser. Jeg har sett spøkelse så jeg vet de finnes. Man trenger bare en hvit kråke for å motbevise at alle er svarte.

''Jeg har sett spøkelse så jeg vet de finnes.''

Jeg har sett julenissen. Eksisterer Julenissen?

Med vennlig hilsen

Gjest Matariki

''Jeg har sett spøkelse så jeg vet de finnes.''

Jeg har sett julenissen. Eksisterer Julenissen?

Med vennlig hilsen

Vi har vel alle sett julenissen, så ehe da han eksisterer. Og det er jo flott at du ser på det som et bevis på at det finnes spøkelser, hehe :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...