Sykleper Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Hei Jeg mosjonerer en del. Jeg opplever alltid dagen etter at musklene er ganske ømme/slitne. Jeg opplever også at jeg lett stivner. Feks hvis jeg ligger på sofaen så er jeg pinnestiv i beina når jeg reiser meg og går stivt de 4-5 første skrittene. Jeg snakker ikke om stølhet/gangsperre, for det vet jeg hva er. Har forøvrig lett for å få det også hvis det går en uke eller to mellom trening. Har lett for å føle meg trøtt. Sover lett. Skulle kanskje lett tenke i retning av overtrening, men så mye trener jeg ikke. Synes derimot jeg "alltid" har vært sånn, og det er litt kjipt, for jeg får inntrykk av at "formen" forbedres veldig sakte. Har derfor av og til lurt på kronisk infeksjoner, revmatisme ol. i denne sammenheng. Men ser ikke helt at symptomene stemmer. Noen som har erfaring med tilsvarende ting? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375473-lett-for-%C3%A5-stivne-og-utpreget-tretthet-i-muskler/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.