Gå til innhold

ICA snur - nå får de eldre bli

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er ikke gode nyheter.

ICA selger mat og har ingen plikt til å gi verken eldre eller andre et sted å være på dagene.

Så driver disse utpressing med god hjelp fra media. Den eneste grunnen til at ICA snudde her var den dårlige PRen de fikk.

Ønsker vi et samfunn der ulike grupper kan, ved hjelp av media, presse andre til å gjøre noe de ikke er forpliktet til å gjøre?

Dette er ikke gode nyheter.

ICA selger mat og har ingen plikt til å gi verken eldre eller andre et sted å være på dagene.

Så driver disse utpressing med god hjelp fra media. Den eneste grunnen til at ICA snudde her var den dårlige PRen de fikk.

Ønsker vi et samfunn der ulike grupper kan, ved hjelp av media, presse andre til å gjøre noe de ikke er forpliktet til å gjøre?

Vi lever jo i et slikt samfunn allerede.. det er jo det media lever av og!

Vi lever jo i et slikt samfunn allerede.. det er jo det media lever av og!

At det allerede er slik betyr ikke at det er bra eller at det burde være sånn.

Ingen ville reagert dersom det var uteliggere som ble jaget vekk. Hvorfor har eldre en større rett til å sitte der?

At det allerede er slik betyr ikke at det er bra eller at det burde være sånn.

Ingen ville reagert dersom det var uteliggere som ble jaget vekk. Hvorfor har eldre en større rett til å sitte der?

Jeg er ikke uenig med deg jeg altså. Jeg bare registrerer at slik er det alt. Grupper som hyler til en eller annen avis, vips så ordnet det seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...