Gå til innhold

Derfor bør tøffe turmenn ha tamponger i sekken!

Anbefalte innlegg

Jeg ville også syntes det var rart om husbonden her hadde tenkt på slik, men ikke fordi dette ville vært helt utenkelig isolert sett - mest fordi jeg alltid har med meg alt mulig rart "for sikkerhets skyld", så jeg har aldri hatt panisk handling på tur med han.

''Jeg ville også syntes det var rart om husbonden her hadde tenkt på slik, men ikke fordi dette ville vært helt utenkelig isolert sett - mest fordi jeg alltid har med meg alt mulig rart "for sikkerhets skyld", så jeg har aldri hatt panisk handling på tur med han.''

Min ofrer neppe min menssyklus en tanke (bortsett fra de få gangene han får nei i sengen på grunn av mensen!) og om vi skal bort er det alltid jeg som pakker felles toalettmappe og da sørger jeg for at det alltid er en pakke tamponger og noen truseinnlegg i den. :o)

Fortsetter under...

''Jeg ville også syntes det var rart om husbonden her hadde tenkt på slik, men ikke fordi dette ville vært helt utenkelig isolert sett - mest fordi jeg alltid har med meg alt mulig rart "for sikkerhets skyld", så jeg har aldri hatt panisk handling på tur med han.''

Min ofrer neppe min menssyklus en tanke (bortsett fra de få gangene han får nei i sengen på grunn av mensen!) og om vi skal bort er det alltid jeg som pakker felles toalettmappe og da sørger jeg for at det alltid er en pakke tamponger og noen truseinnlegg i den. :o)

Felles toalettmappe er ikke tingen for meg/oss .-) Men har alltid 'standdardutstyr' i min toalettmappe - den er aldri helt utpakket.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...