Gå til innhold

NÅ HAR JEG VIRKELIG FÅTT NOK AV NAV.


Anbefalte innlegg

Jeg har ikke lyst å fordype meg særlig i dette igjen. Saksbehandleren fikk tiltale og ble tatt ut av min sak. Nei jeg søkte aldri attføring selvom jeg ble presset til det av trygdekontoret. Hun sa gang på gang til meg at legen min måtte forstå hva hun skulle skrive i en attest.

Det ble nokså stor sak utav dette hvor jeg ikke kjenner alle detaljer og har i hvert fall ikke lyst å huske de jeg har fortrengt.

Hvorvidt hun skjelte meg ut fordi jeg (og legen) nektet å søke attføring eller fordi jeg gråt og var utenfor er irrelevant og lite interessant for dolere.

Du trenger ikke gå nærmere inn på saken, men nå var det du som gjorde dette relevant ved å hevde at nav-ansatte ikke er trent i å handle adekvat på menneskelige reaksjoner. Jeg lurte på om saken kanskje kunne være mer kompleks enn det at du gråt, og det viste den seg å være. Jeg håper imidlertid du har det fint nå :)

Fortsetter under...

  • Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • >EHS

    13

  • laban

    4

  • Lillemus

    3

  • mariaflyfly

    3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Jeg har vært under nav de siste 5 årene, og kan med hånda på hjertet si at jeg alri har opplevd at noen har vært ubehagelige, ikke hjelpsomme, ikke gjort jobben sin etc.

Men så har jeg hele tiden stått på for å gjøre mitt til at saken skulle gå smertefritt gjennom systemet. Jeg har deltatt uten å mukke på det som har blitt krevd av utprøvinger og undersøkelser. Sendt meldekort til tida, og møtt opp på de møter som har vært nødvendig.

Jeg kan også med hånda på hjertet si at jeg ikke hadde tatt jobb i nav om jeg så hadde fått dobbel betaling. En mer utakknemmelig og utskjelt jobb skal man lete lenge etter. Veldig mange gjør en god jobb med alt for lite tid til å gjøre jobben. De har i tillegg et regelverk å følge som for mange brukere er vanskelig å forstå, og da oppstår problemene.

Som kjent er jeg forsiktig i mine uttalelser.

Å på hvilke grunnlag kan du utale deg på at Nav-ansatt har rett i sine utalelser? Jeg flyttet til kommunen i juli 2011 og møtt henne førstegang 4.januar. Bekjente i området rådet meg til å bytte saksbehandler FØR jeg fikk noe med henne å gjøre og det er en advasel i seg selv. Jeg førsøkte på å bytte før jeg fikk henne men fikk informasjon om at jeg måtte til henne først, så kunne jeg bytte. Hvorfor tror du at jeg blir advart mot henne da? Til info hadde hun heller ikke fått saksmappen min fra kommunen vi flyttet fra så hun har heller ikke lest seg frem til denne setningen hun serverte barnevernet. Hvordan hadde du reagert om jeg meldte deg til barnevernet for at du sa du skulle ta ditt eget liv? Setningen min var: Jeg kan godt skjønne hvorfor folk i dette systemet velger å ta sitt eget liv. De er tvunget til å være i et system som ikke fungerer og burde ha blitt gjort noe med for lenge siden. Jeg har aldri sagt jeg skal ta mitt liv ivertfall. Å hvorfor kan barneverne bekrefte at dette ikke er første gang de får en slik melding fra nav som er misforstått?? Mitt poeng er at jeg mener nav slipper alt for lett unna, når DE gjør en feil. Derimot har VI brukerne gjort en feil....Ja da er det krig....Fårstå den som kan det.??

Annonse

Jeg har vært under nav de siste 5 årene, og kan med hånda på hjertet si at jeg alri har opplevd at noen har vært ubehagelige, ikke hjelpsomme, ikke gjort jobben sin etc.

Men så har jeg hele tiden stått på for å gjøre mitt til at saken skulle gå smertefritt gjennom systemet. Jeg har deltatt uten å mukke på det som har blitt krevd av utprøvinger og undersøkelser. Sendt meldekort til tida, og møtt opp på de møter som har vært nødvendig.

Jeg kan også med hånda på hjertet si at jeg ikke hadde tatt jobb i nav om jeg så hadde fått dobbel betaling. En mer utakknemmelig og utskjelt jobb skal man lete lenge etter. Veldig mange gjør en god jobb med alt for lite tid til å gjøre jobben. De har i tillegg et regelverk å følge som for mange brukere er vanskelig å forstå, og da oppstår problemene.

''Men så har jeg hele tiden stått på for å gjøre mitt til at saken skulle gå smertefritt gjennom systemet. Jeg har deltatt uten å mukke på det som har blitt krevd av utprøvinger og undersøkelser.''

Jeg har inntrykk av at dette ikke gjelder trådstarter...

[quote name=>EHS' timestamp='1328190887' post='4715184]

Å på hvilke grunnlag kan du utale deg på at Nav-ansatt har rett i sine utalelser? Jeg flyttet til kommunen i juli 2011 og møtt henne førstegang 4.januar. Bekjente i området rådet meg til å bytte saksbehandler FØR jeg fikk noe med henne å gjøre og det er en advasel i seg selv. Jeg førsøkte på å bytte før jeg fikk henne men fikk informasjon om at jeg måtte til henne først, så kunne jeg bytte. Hvorfor tror du at jeg blir advart mot henne da? Til info hadde hun heller ikke fått saksmappen min fra kommunen vi flyttet fra så hun har heller ikke lest seg frem til denne setningen hun serverte barnevernet. Hvordan hadde du reagert om jeg meldte deg til barnevernet for at du sa du skulle ta ditt eget liv? Setningen min var: Jeg kan godt skjønne hvorfor folk i dette systemet velger å ta sitt eget liv. De er tvunget til å være i et system som ikke fungerer og burde ha blitt gjort noe med for lenge siden. Jeg har aldri sagt jeg skal ta mitt liv ivertfall. Å hvorfor kan barneverne bekrefte at dette ikke er første gang de får en slik melding fra nav som er misforstått?? Mitt poeng er at jeg mener nav slipper alt for lett unna, når DE gjør en feil. Derimot har VI brukerne gjort en feil....Ja da er det krig....Fårstå den som kan det.??

''Mitt poeng er at jeg mener nav slipper alt for lett unna, når DE gjør en feil. ''

Når det gjelder uttalelser som går på å ta livet sitt, har de kanskje erfaring med at å varsle én gang for mye er bedre enn én gang for lite.

Hadde de "gjort feil" den motsatte veien (og saken hadde endt med et selvmord), ville tabloidene ha kost seg i dagevis. Jeg vet ikke om det er å "slippe lett unna".

Det kan godt hende saksbehandleren din er sprø, det er umulig for oss å vite. Det forundrer meg at noen med vett og nerver i behold orker å jobbe i NAV i det hele tatt. Jeg registrerer også du er såpass oppkavet at jeg har en viss forståelse for at du ble "avbrutt flere ganger".

''Men så har jeg hele tiden stått på for å gjøre mitt til at saken skulle gå smertefritt gjennom systemet. Jeg har deltatt uten å mukke på det som har blitt krevd av utprøvinger og undersøkelser.''

Jeg har inntrykk av at dette ikke gjelder trådstarter...

;-)

Jeg har vært under nav de siste 5 årene, og kan med hånda på hjertet si at jeg alri har opplevd at noen har vært ubehagelige, ikke hjelpsomme, ikke gjort jobben sin etc.

Men så har jeg hele tiden stått på for å gjøre mitt til at saken skulle gå smertefritt gjennom systemet. Jeg har deltatt uten å mukke på det som har blitt krevd av utprøvinger og undersøkelser. Sendt meldekort til tida, og møtt opp på de møter som har vært nødvendig.

Jeg kan også med hånda på hjertet si at jeg ikke hadde tatt jobb i nav om jeg så hadde fått dobbel betaling. En mer utakknemmelig og utskjelt jobb skal man lete lenge etter. Veldig mange gjør en god jobb med alt for lite tid til å gjøre jobben. De har i tillegg et regelverk å følge som for mange brukere er vanskelig å forstå, og da oppstår problemene.

Jeg har også drevet arbeidsutprøvinger i 12 år og har blitt sykemeldt fra alle pga helse problemer. Jeg har slitt hele livet helsemessig men har vært sta hele tiden. Jeg har aldri godtatt å bli ufør, for noe måtte jeg vell mestre tenkte jeg. Legen min ville uføre meg allerede som 16 åring pga helseplagene men jeg nektet. Jeg hadde ikke den gang prøvd meg en dag i arbeidslivet, og ville ikke uføres. Men nå med årene med årbeidsutprøving innså jeg først i 2009 at jeg ikke hadde noe i en jobb å gjøre. Den legen jeg da hadde sa selv at dette hadde han ventet på i mange år da jeg bestillte time for uføre vurdering. Han så at jeg hadde viljen til å prøve gang etter gang, å ville derfor ikke foreslå uføre for meg. Han så denne veien lenge før jeg gjorde det.

Jeg fikk skryt av min tålmodighet, å stahet av han. Nå tenker jeg bare hva er det egentlig værdt? Jeg fremkaller mere smærter med å presse meg, og ender med å bli sengeliggende. Dette går også utover både familie og det sosiale.. Hvorfor skal jeg ikke åpne øynene etter 12 år å se at jeg ikke mestrer? Hadde det vært mulig ville jeg jobbet og hatt et sosialt nettverk rundt meg jeg også.

Gjest been there also

Du trenger ikke gå nærmere inn på saken, men nå var det du som gjorde dette relevant ved å hevde at nav-ansatte ikke er trent i å handle adekvat på menneskelige reaksjoner. Jeg lurte på om saken kanskje kunne være mer kompleks enn det at du gråt, og det viste den seg å være. Jeg håper imidlertid du har det fint nå :)

Jeg har det fint nå;-). Dette er en del år siden. Saken er selvfølgelig mer komplisert enn kun at jeg gråt, men bunnen var nådd da jeg ble skjelt ut mens jeg gråt. Det er lite adekvat handling av nav-ansatt.

Gjest been there also

Jeg har vært under nav de siste 5 årene, og kan med hånda på hjertet si at jeg alri har opplevd at noen har vært ubehagelige, ikke hjelpsomme, ikke gjort jobben sin etc.

Men så har jeg hele tiden stått på for å gjøre mitt til at saken skulle gå smertefritt gjennom systemet. Jeg har deltatt uten å mukke på det som har blitt krevd av utprøvinger og undersøkelser. Sendt meldekort til tida, og møtt opp på de møter som har vært nødvendig.

Jeg kan også med hånda på hjertet si at jeg ikke hadde tatt jobb i nav om jeg så hadde fått dobbel betaling. En mer utakknemmelig og utskjelt jobb skal man lete lenge etter. Veldig mange gjør en god jobb med alt for lite tid til å gjøre jobben. De har i tillegg et regelverk å følge som for mange brukere er vanskelig å forstå, og da oppstår problemene.

Det var problemet mitt at jeg gjorde ikke alt som jeg fikk beskjed om. Jeg kom ikke med attest fra legen slik den ansatte ba om. Legen ville ikke skrive en slik attest og jeg ville ikke ha den.

Jeg har ikke tenkt å bli nav-ansatt, men jeg har følelsen av at de som jobber der ikke har andre muligheter.

Jeg har ikke svart direkte på innlegget til trådstarter siden jeg synes det er vanskelig å oppfatte hva som er hva.

''Mitt poeng er at jeg mener nav slipper alt for lett unna, når DE gjør en feil. ''

Når det gjelder uttalelser som går på å ta livet sitt, har de kanskje erfaring med at å varsle én gang for mye er bedre enn én gang for lite.

Hadde de "gjort feil" den motsatte veien (og saken hadde endt med et selvmord), ville tabloidene ha kost seg i dagevis. Jeg vet ikke om det er å "slippe lett unna".

Det kan godt hende saksbehandleren din er sprø, det er umulig for oss å vite. Det forundrer meg at noen med vett og nerver i behold orker å jobbe i NAV i det hele tatt. Jeg registrerer også du er såpass oppkavet at jeg har en viss forståelse for at du ble "avbrutt flere ganger".

Hvorfor kan ikke da saksbehandlere faktisk spørre meg under møtet: Mente du at DU skulle ta livet ditt eller Har du tanker om dette? Hun avbrøt meg hele tiden i forhold til ALT jeg snakket om. Jeg spurte hvorfor enkelte ble ufrivelig uføre og de som virkelig trenger det må slåss for det. Jeg fikk til svar at ingen ble det. Jeg kjenner selv ei som ble det, og hun mente det måtte være mere bak denne personens uføre. Jeg kjenner denne personen godt og forklarte henne at hun jeg sikter til ble ufrivelig ufør i en alder av 23 år. Hun ble deprimert av dette pga nav dro henne av arbeidsutprøvingen hun var i. Hun fikk totalt prøve seg i 1,5 år og klarte seg utmerket godt på jobb de 4 timene hun jobbet daglig. Jeg forklarte saksbehandleren min om henne og det var i denne sammenhengen at jeg sa at jeg skjønner godt hvorfor folk velger å ta selvmord når de er i dette systemet. Hadde jeg sagt at JEG skulle ta mitt liv ville nok ha brukt andre ord.

Å jeg ville nok ha trodd at både barna,samboer, venner og familie ville ha meldt bekymring om jeg hadde sagt at jeg skulle tatt livet av meg. Har familie som jobber i helsevesnet og hun hadde ivertfall reagert. (Hun har selv sagt dette til meg etter at jeg fortalte henne om saken.)

Å hvorfor sa nav lederen selv at hun skulle ha undersøkt saken mere FØR hun sendte meldingen. Han beklag la seg han også for hendelsen.

Annonse

Gjest been there also

[quote name=>EHS' timestamp='1328188837' post='4715164]

Haha jaja den som ler sist ler best.

Ro deg litt ned nå. Du har det vanskelig og har hatt det lenge. Hele historien din blir vanskeligere og vanskeligere å få tak i og det er umulig å vite hva som egentlig har skjedd.

Når en tråd på dol utvikler seg slik den gjør nå så må du gi opp. Du gagner ikke deg selv med å fortsette slik.

Igjen, jeg vet hva jeg snakker om;-)

Gjest been there also

[quote name=>EHS' timestamp='1328193544' post='4715195]

Hvorfor kan ikke da saksbehandlere faktisk spørre meg under møtet: Mente du at DU skulle ta livet ditt eller Har du tanker om dette? Hun avbrøt meg hele tiden i forhold til ALT jeg snakket om. Jeg spurte hvorfor enkelte ble ufrivelig uføre og de som virkelig trenger det må slåss for det. Jeg fikk til svar at ingen ble det. Jeg kjenner selv ei som ble det, og hun mente det måtte være mere bak denne personens uføre. Jeg kjenner denne personen godt og forklarte henne at hun jeg sikter til ble ufrivelig ufør i en alder av 23 år. Hun ble deprimert av dette pga nav dro henne av arbeidsutprøvingen hun var i. Hun fikk totalt prøve seg i 1,5 år og klarte seg utmerket godt på jobb de 4 timene hun jobbet daglig. Jeg forklarte saksbehandleren min om henne og det var i denne sammenhengen at jeg sa at jeg skjønner godt hvorfor folk velger å ta selvmord når de er i dette systemet. Hadde jeg sagt at JEG skulle ta mitt liv ville nok ha brukt andre ord.

Å jeg ville nok ha trodd at både barna,samboer, venner og familie ville ha meldt bekymring om jeg hadde sagt at jeg skulle tatt livet av meg. Har familie som jobber i helsevesnet og hun hadde ivertfall reagert. (Hun har selv sagt dette til meg etter at jeg fortalte henne om saken.)

Å hvorfor sa nav lederen selv at hun skulle ha undersøkt saken mere FØR hun sendte meldingen. Han beklag la seg han også for hendelsen.

''Å hvorfor sa nav lederen selv at hun skulle ha undersøkt saken mere FØR hun sendte meldingen. Han beklag la seg han også for hendelsen.''

Gjort er gjort og har vært beklaget. I en slik samtale faller ofte ord som skulle ha vært byttet ut med andre ord. Etterpå kommer handlinger som skulle ha vært byttet ut med andre handlinger;-)

Slik er menneskelige relasjoner hele tiden. Du er sint nå og det hjelper rett og slett ikke. Det er umulig å sette seg inn i alle detaljer i din sak uansett hvor mye du prøver å forklare.

''Å hvorfor sa nav lederen selv at hun skulle ha undersøkt saken mere FØR hun sendte meldingen. Han beklag la seg han også for hendelsen.''

Gjort er gjort og har vært beklaget. I en slik samtale faller ofte ord som skulle ha vært byttet ut med andre ord. Etterpå kommer handlinger som skulle ha vært byttet ut med andre handlinger;-)

Slik er menneskelige relasjoner hele tiden. Du er sint nå og det hjelper rett og slett ikke. Det er umulig å sette seg inn i alle detaljer i din sak uansett hvor mye du prøver å forklare.

Er det rart jeg er sint? Hvordan hadde du reagert om dette var deg det gjaldt da?

Nav burde ha vært tatt så andre slipper å oppleve dette. Blir også litt mere provusert når barnevernet sier at det ikke er første gang de mottar meldinger som er misforstått av nav. Jeg mener da de slipper litt for lett unna, og burde ha hatt strengere regler på dette i nav systemet til ansatte. Denne gangen gikk meldingen på meg og jeg er ikke den personen som lar nav slippe unna. Jeg tar gjærne kampen for at andre skal slippe å oppleve dette marerittet selv.

Men desverre i denne håpløse nettsiden er det umulig å få lagt frem og enkelte er "tett" i hode å forstår ikke hvordan det er å få en slik anklagelse. Om dere tenker dere om tror jeg nok dere hadde reagert på samme måte om dere selv var i denne situasjonen.

Det er vell en dum plass og rådføre, spørre og fortelle noe på. Regner med jeg nå forlater denne nettsiden og anbefaler den til ingen. Kos dere alle sammens.

Gjest been there also

[quote name=>EHS' timestamp='1328194764' post='4715202]

Er det rart jeg er sint? Hvordan hadde du reagert om dette var deg det gjaldt da?

Nav burde ha vært tatt så andre slipper å oppleve dette. Blir også litt mere provusert når barnevernet sier at det ikke er første gang de mottar meldinger som er misforstått av nav. Jeg mener da de slipper litt for lett unna, og burde ha hatt strengere regler på dette i nav systemet til ansatte. Denne gangen gikk meldingen på meg og jeg er ikke den personen som lar nav slippe unna. Jeg tar gjærne kampen for at andre skal slippe å oppleve dette marerittet selv.

Men desverre i denne håpløse nettsiden er det umulig å få lagt frem og enkelte er "tett" i hode å forstår ikke hvordan det er å få en slik anklagelse. Om dere tenker dere om tror jeg nok dere hadde reagert på samme måte om dere selv var i denne situasjonen.

Det er vell en dum plass og rådføre, spørre og fortelle noe på. Regner med jeg nå forlater denne nettsiden og anbefaler den til ingen. Kos dere alle sammens.

Hvis du leser det jeg har skrevet i denne tråden så ser du at jeg har også en negativ erfaring fra Nav privat og personlig. Jeg reagerte med å skrive et klagebrev.

Jeg er ikke noe overrasket over sinnet ditt, tvertimot. Du har faktisk fått min støtte i denne tråden hvis du sjekker nærmere etter. Jeg synes først og fremst at det er vanskelig å forstå deg siden du er så sint.

Jeg er helt enig med deg i at det er tendenser hos nav-ansatte til å snakke ned til klientene og regner med at det kommer av mangel på profesjonalitet.

Gjest Høstløv

[quote name=>EHS' timestamp='1328194764' post='4715202]

Er det rart jeg er sint? Hvordan hadde du reagert om dette var deg det gjaldt da?

Nav burde ha vært tatt så andre slipper å oppleve dette. Blir også litt mere provusert når barnevernet sier at det ikke er første gang de mottar meldinger som er misforstått av nav. Jeg mener da de slipper litt for lett unna, og burde ha hatt strengere regler på dette i nav systemet til ansatte. Denne gangen gikk meldingen på meg og jeg er ikke den personen som lar nav slippe unna. Jeg tar gjærne kampen for at andre skal slippe å oppleve dette marerittet selv.

Men desverre i denne håpløse nettsiden er det umulig å få lagt frem og enkelte er "tett" i hode å forstår ikke hvordan det er å få en slik anklagelse. Om dere tenker dere om tror jeg nok dere hadde reagert på samme måte om dere selv var i denne situasjonen.

Det er vell en dum plass og rådføre, spørre og fortelle noe på. Regner med jeg nå forlater denne nettsiden og anbefaler den til ingen. Kos dere alle sammens.

''Nav burde ha vært tatt så andre slipper å oppleve dette.''

Det er å overreagere å skylde på alle NAV ansatte, fordi en person har gjort en feilvurdering og det atpåtil er blitt beklaget av den ansatte og dennes overordnede.

Dette er å skyte spurver med kanoner.

[quote name=>EHS' timestamp='1328193544' post='4715195]

Hvorfor kan ikke da saksbehandlere faktisk spørre meg under møtet: Mente du at DU skulle ta livet ditt eller Har du tanker om dette? Hun avbrøt meg hele tiden i forhold til ALT jeg snakket om. Jeg spurte hvorfor enkelte ble ufrivelig uføre og de som virkelig trenger det må slåss for det. Jeg fikk til svar at ingen ble det. Jeg kjenner selv ei som ble det, og hun mente det måtte være mere bak denne personens uføre. Jeg kjenner denne personen godt og forklarte henne at hun jeg sikter til ble ufrivelig ufør i en alder av 23 år. Hun ble deprimert av dette pga nav dro henne av arbeidsutprøvingen hun var i. Hun fikk totalt prøve seg i 1,5 år og klarte seg utmerket godt på jobb de 4 timene hun jobbet daglig. Jeg forklarte saksbehandleren min om henne og det var i denne sammenhengen at jeg sa at jeg skjønner godt hvorfor folk velger å ta selvmord når de er i dette systemet. Hadde jeg sagt at JEG skulle ta mitt liv ville nok ha brukt andre ord.

Å jeg ville nok ha trodd at både barna,samboer, venner og familie ville ha meldt bekymring om jeg hadde sagt at jeg skulle tatt livet av meg. Har familie som jobber i helsevesnet og hun hadde ivertfall reagert. (Hun har selv sagt dette til meg etter at jeg fortalte henne om saken.)

Å hvorfor sa nav lederen selv at hun skulle ha undersøkt saken mere FØR hun sendte meldingen. Han beklag la seg han også for hendelsen.

''Hun avbrøt meg hele tiden i forhold til ALT jeg snakket om. Jeg spurte hvorfor enkelte ble ufrivelig uføre og de som virkelig trenger det må slåss for det. Jeg fikk til svar at ingen ble det. Jeg kjenner selv ei som ble det, og hun mente det måtte være mere bak denne personens uføre. Jeg kjenner denne personen godt og forklarte henne at hun jeg sikter til ble ufrivelig ufør i en alder av 23 år. Hun ble deprimert av dette pga nav dro henne av arbeidsutprøvingen hun var i. Hun fikk totalt prøve seg i 1,5 år og klarte seg utmerket godt på jobb de 4 timene hun jobbet daglig. Jeg forklarte saksbehandleren min om henne og det var i denne sammenhengen at jeg sa at jeg skjønner godt hvorfor folk velger å ta selvmord når de er i dette systemet. Hadde jeg sagt at JEG skulle ta mitt liv ville nok ha brukt andre ord'' Neste gang du er i møte med nav anbefaler jeg at du snakker om DIN sak.

Hvis du leser det jeg har skrevet i denne tråden så ser du at jeg har også en negativ erfaring fra Nav privat og personlig. Jeg reagerte med å skrive et klagebrev.

Jeg er ikke noe overrasket over sinnet ditt, tvertimot. Du har faktisk fått min støtte i denne tråden hvis du sjekker nærmere etter. Jeg synes først og fremst at det er vanskelig å forstå deg siden du er så sint.

Jeg er helt enig med deg i at det er tendenser hos nav-ansatte til å snakke ned til klientene og regner med at det kommer av mangel på profesjonalitet.

Ja jeg har lest noe å jeg sikter ikke kun til deg. Var ikke meningen at du skulle føle deg "trampet" på da. Beklager om du gjorde det. Jeg har skrevet så mange innlegg i dag fra mange og det er ikke like enkelt å svare konkret på alle når jeg har lest flere før jeg har svart. Det er mitt andre innlegg på siden hær og det er garantert at det ikke blir flere ivertfall.

Hvor lenge har du slitt med nav da? Jeg har hatt 12 med et mareritt med de. Har hatt arbeidsutprøvinger etter arbeidutprøvinger og har fått helseproblemene på alle. Jeg har fått massevis av kjeft fra saksbehandlerene jag har hatt oppover årene og er derfor skeptisk til systemet. Jeg ville også derfor nytte saksbehandler nå etter vi flyttet pga advaslene jeg har fått på henne. Jeg har ikke ønsket denne helsen selv, og gor den gjærne ifra meg. (desverre vil ingen ha den. hehe)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...