Gå til innhold

Thailand ferie hva koster det?

Anbefalte innlegg

Gjest Å bo blant de rike

Jeg skjønner jo at vi snart må til en annen verdensdel :) Om vi har råd. Reiseveien frister ikke da. Men hva koster det å reise til Thailand? Hvor mye må man beregne i lommepenger? Har hørt at det er veldig mye rimeligere å bo der. Er det verdt den lange reiseveien i forhold til syden.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/375559-thailand-ferie-hva-koster-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har fått restbilletter til Thailand for 2600 kr for to uker, uten hotell.

Vanlig pris (avhengig av sesong) er rundt 6000 kr t/r. Et bra hotell koster kanskje 300 kr natten for et dobbeltrom i Bangkok.

Du får mat (frokost, lunsj og middag) for mindre enn et glass øl i Norge.

Med vennlig hilsen

Gjest Å bo blant de rike

Jeg har fått restbilletter til Thailand for 2600 kr for to uker, uten hotell.

Vanlig pris (avhengig av sesong) er rundt 6000 kr t/r. Et bra hotell koster kanskje 300 kr natten for et dobbeltrom i Bangkok.

Du får mat (frokost, lunsj og middag) for mindre enn et glass øl i Norge.

Med vennlig hilsen

Men det er vel ikke i Bangkok man vil bo? Tenkte på strand og sol ferie.

Gjest Å bo blant de rike

Chartertur for en familie på fire kommer vel på min. 50.000, med mindre du finner spesielle tilbud.

Så skal du se dere slipper å føle dere mindreverdige i hjemmemiljøet :P.

Takk dette var virkelig et oppmuntrende innlegg.

*lol*

Annonse

Gjest Nickløsheletida

Selvom Kanariøyene hører geografisk til Afrika er de spanske, og derfor naturlig del av syden for nordmenn.

Her har du sydenreiser til Thailand. Det er ikke uten grunn at jeg spurte hvor syden ligger.

http://www.travelmarket.no/thailand/phuket-by/sydenreiser.cfm

Her har du sydenreiser til Thailand. Det er ikke uten grunn at jeg spurte hvor syden ligger.

http://www.travelmarket.no/thailand/phuket-by/sydenreiser.cfm

Da er det en annen oppfatning av syden enn jeg har, og tydeligvis trådstarter også.

Syden ligger sørpå som Sør skrev;-). Derfor er det syden.

Gjest Nickløsheletida

Da er det en annen oppfatning av syden enn jeg har, og tydeligvis trådstarter også.

Syden ligger sørpå som Sør skrev;-). Derfor er det syden.

Det er forskjellige nok oppfatninger om hva det er ja. Da jeg var barn, trodde jeg syden var ei badestrand :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...