Gå til innhold

Prolaps?

Anbefalte innlegg

Gjest kom i klem

Tviler på at det er det, for det skal visst være forferdelige smerter?

Det jeg lurer på er at i forbindelse med trening

skulle vi gjøre den kjente øvelsen "katten" hvor man står på alle fire og tøyer ryggen,

skyter rygg, og slapper av (vanskelig å forklare),

dette tøyer og strekker ryggsøylen...

Men i forbindelse med at jeg strekte meg oppover slik at ryggsøylen ble bøyd bakover

kjente jeg noe som knep, det var litt vondt og skremmende for jeg skjønte ikke helt hva som skjedde, nesten som om noe kom i k lem, så jeg måtte avslutte øvelsen og kjente fortsatt at det var et eller annet som var i klem...

Det kom seg så litt så jeg kunne fortsette treningen, men jeg kjenner fortsatt i dag når jeg bøyer ryggen bakover eller trykker på punktet jeg kjente dette "klemmet" at det er litt ømt,

ikke slik at jeg blir bekymret.....

men tror dere kanskje det var en begynnende utglidning eller noe som kom i klem?

Jeg har fra før litt svai rygg i korsryggen, så jeg bør kanskje være litt mer forsiktig neste gang jeg gjør denne øvelsen og ikke tøye så "langt".

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/375578-prolaps/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...