Gå til innhold

Bhatti bør reise fra Norge

Anbefalte innlegg

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Det kriminelle svinet er jo en innfødt nordmann må vite, så det kan man nok ikke be han om.

Gjest folkeskolen
Skrevet

Det kriminelle svinet er jo en innfødt nordmann må vite, så det kan man nok ikke be han om.

Han kan dra dit pepper'n gror.

Skrevet

Han burde pakke og dra ja. Men han er jo erklært psykopat (de sakskyndige som utredet han i forbindelse med synagogeskuddene), og slike eier ikke skamvett.

Skrevet

Og om han ikke hadde vært "innfødt nordmann", så hadde det vært tusen andre unnskyldninger for å la ham bli. Feks at han er psykisk syk og derfor utilregnelig (jfr serenity777s kommentar) eller grunnene man bruker for å la Kreket Krekar få bli (uønsket i alle andre land fordi han er for ekstrem!!!).

Skrevet

Så lenge han ikke plager meg kan han være hvor han vil. Propagandaen hans er det ikke mange som hører på.

Skrevet

Vi har ytringsfrihet i Norge, og vi har også lov til å mene upopulære ting. Skulle alle ML'erne blitt sendt ut av Norge på syttitallet, da, når de sa at de arbeidet for en revolusjon som ville gjøre Norge til en kommunistisk stat?

Man kan like det eller ikke, men slik er lovene i Norge. Slik er de ikke i dikaturstater, noe vi ikke ønsker oss.

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Der har jeg vært:-) Det er ett annet helvete jeg heller ville ha sendt Bhatti.

''Det er ett annet helvete jeg heller ville ha sendt Bhatti.''

Ja, aller helst et riktig varmt ett hvor han får sjegget tvangsklipt, blir dynket i alkohol og ikledd et svineskinn.

Gjest Sinnadame
Skrevet

Vi har ytringsfrihet i Norge, og vi har også lov til å mene upopulære ting. Skulle alle ML'erne blitt sendt ut av Norge på syttitallet, da, når de sa at de arbeidet for en revolusjon som ville gjøre Norge til en kommunistisk stat?

Man kan like det eller ikke, men slik er lovene i Norge. Slik er de ikke i dikaturstater, noe vi ikke ønsker oss.

Ja, jeg er glad vi bor i et land hvor vi har ytringsfrihet. Men hvor grensen for hva man kan si da ? Kan jeg stille meg opp i det offentlige rom og si akkurat_hva_jeg vil ?

Kan jeg stille meg opp på selveste løvebakken, for så å komme med trusler mot det norske folk - uten at dette skal få følger ?

Nå har denne Bhatti fyren gjentatte ganger sagt at hans barn ikke kan vokse opp i et vestlig land - med vestlig påvirkning.

Jammen hva i all verden venter han på da ? Det finnes masser av land som praktiserer sharia lover, og hvor det sikkert en god plass til en kronidiot som denne Bhatti fyren.

Skrevet

Ja, jeg er glad vi bor i et land hvor vi har ytringsfrihet. Men hvor grensen for hva man kan si da ? Kan jeg stille meg opp i det offentlige rom og si akkurat_hva_jeg vil ?

Kan jeg stille meg opp på selveste løvebakken, for så å komme med trusler mot det norske folk - uten at dette skal få følger ?

Nå har denne Bhatti fyren gjentatte ganger sagt at hans barn ikke kan vokse opp i et vestlig land - med vestlig påvirkning.

Jammen hva i all verden venter han på da ? Det finnes masser av land som praktiserer sharia lover, og hvor det sikkert en god plass til en kronidiot som denne Bhatti fyren.

Du blir politianmeldt hvis du kommer med direkte trusler, ellers kan du si stort sett hva du vil og da må du virkelig regne med å bli motsagt. Det opplever Bhatti også og det er ytterst få som hører på sånt idioteri.

Norske muslimer er ivrige å motargumenter mot han og kjempe for demokratiske verdier slik som vi andre.

For min del kan han være hvor han vil og dyrke sine forskrudde ideer så lenge han ikke er naboen min. Jeg vil bare ikke trenge å se det stygge fjeset hans når jeg går ut av leiligheten.

Jeg er klar over at jeg ikke kan velge naboer etter utseende;-)

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Du blir politianmeldt hvis du kommer med direkte trusler, ellers kan du si stort sett hva du vil og da må du virkelig regne med å bli motsagt. Det opplever Bhatti også og det er ytterst få som hører på sånt idioteri.

Norske muslimer er ivrige å motargumenter mot han og kjempe for demokratiske verdier slik som vi andre.

For min del kan han være hvor han vil og dyrke sine forskrudde ideer så lenge han ikke er naboen min. Jeg vil bare ikke trenge å se det stygge fjeset hans når jeg går ut av leiligheten.

''og det er ytterst få som hører på sånt idioteri.''

Om den saken er det så avgjort dissens.

Skrevet

''og det er ytterst få som hører på sånt idioteri.''

Om den saken er det så avgjort dissens.

Jeg vet ikke hvor mange bor inn i ditt hode. Det kan godt være et stort antall.

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Jeg vet ikke hvor mange bor inn i ditt hode. Det kan godt være et stort antall.

Hvor mange ultrafanatiske muslimer som bor i Oslo og hvor uendelig få moderate det er der har vi sett under tidligere aksjoner i byen, Stikkord: sataniske vers, muhammedtegninger etc.

Av en eller annen merkelig grunn finnes det endel folk som på død og liv skal marginalisere de destuktive kreftene som følger i kjølevannet av islam, både ute og hjemme.

Burde være nokå skjele litt til Egypt hvor fleratallet nå på er i ferd med å skifte ut et snev av demokratit med middeladersk islamisme..helt frivillig.

Skrevet

Hvor mange ultrafanatiske muslimer som bor i Oslo og hvor uendelig få moderate det er der har vi sett under tidligere aksjoner i byen, Stikkord: sataniske vers, muhammedtegninger etc.

Av en eller annen merkelig grunn finnes det endel folk som på død og liv skal marginalisere de destuktive kreftene som følger i kjølevannet av islam, både ute og hjemme.

Burde være nokå skjele litt til Egypt hvor fleratallet nå på er i ferd med å skifte ut et snev av demokratit med middeladersk islamisme..helt frivillig.

Jeg kan si det engang til at jeg vet ikke hvor mange bor i hodet på det. Med det så meddeler jeg at jeg ikke ønsker å diskutere mer med deg.

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Jeg kan si det engang til at jeg vet ikke hvor mange bor i hodet på det. Med det så meddeler jeg at jeg ikke ønsker å diskutere mer med deg.

Tror du gjør det lurest i å fjase kun med deg selv, ja.

Skrevet

Tror du gjør det lurest i å fjase kun med deg selv, ja.

Ja det er mye lurere enn å fjase med deg.

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Ja det er mye lurere enn å fjase med deg.

I stedet for å avslutte alle diskusjoner du roter deg inn i, bør du vurdere å heller la være å blande deg inn i første omgamg.

Skrevet

Man kan jo spørre seg hva forskjellen er mellom det Bhatti sier, og det Nord og Ned skriver rett under her:

''Ja, aller helst et riktig varmt ett hvor han [bhatti] får sjegget tvangsklipt, blir dynket i alkohol og ikledd et svineskinn. – Nord og ned.''

De to er menings-tvillinger. Idéene er totalt forskrudde, og særdeles anti-demokratiske.

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...