Gå til innhold

Bhatti bør reise fra Norge

Anbefalte innlegg

I stedet for å avslutte alle diskusjoner du roter deg inn i, bør du vurdere å heller la være å blande deg inn i første omgamg.

Tenk at jeg avslutter diskusjoner. Det må være en sensasjon i din verden hvor åpenbart man fortsetter diskusjoner i det uendelige og blir aldri ferdig.

Fortsetter under...

Man kan jo spørre seg hva forskjellen er mellom det Bhatti sier, og det Nord og Ned skriver rett under her:

''Ja, aller helst et riktig varmt ett hvor han [bhatti] får sjegget tvangsklipt, blir dynket i alkohol og ikledd et svineskinn. – Nord og ned.''

De to er menings-tvillinger. Idéene er totalt forskrudde, og særdeles anti-demokratiske.

Med vennlig hilsen

Tenk når de sitter begge to i helvete, den ene dynket i alkohol og den andre med alkoholen passe langt unna slik at han ikke får tak i den uansett hvor mye han prøver;-)

Gjest Nord og ned.

Man kan jo spørre seg hva forskjellen er mellom det Bhatti sier, og det Nord og Ned skriver rett under her:

''Ja, aller helst et riktig varmt ett hvor han [bhatti] får sjegget tvangsklipt, blir dynket i alkohol og ikledd et svineskinn. – Nord og ned.''

De to er menings-tvillinger. Idéene er totalt forskrudde, og særdeles anti-demokratiske.

Med vennlig hilsen

''særdeles anti-demokratiske.''

LOL hvis du har tenkt på å klage på manglende demokrati i Helvete må du nok henvende deg til andre enn meg.

Personlig kunne jeg selvsagt aldri funnet på å søle bort verdifull god alkohol på en slik drittsekk.

''særdeles anti-demokratiske.''

LOL hvis du har tenkt på å klage på manglende demokrati i Helvete må du nok henvende deg til andre enn meg.

Personlig kunne jeg selvsagt aldri funnet på å søle bort verdifull god alkohol på en slik drittsekk.

Du har tydeligvis gode kunnskaper om helvete. Kommer du der fra?

Annonse

Med vennlig hilsen

''De to er menings-tvillinger.''

Selveste Mullah-Sør er stadig like ufrivillig morsom.

Gjest Nord og ned.

Du ser jo selv hva N&N skrev. Det er i samme gate som det Bhatti mener om andre.

''Det er i samme gate som det Bhatti mener om andre''

Det er vel knapt grenser for hva som kommer ut etter å ha blitt kjørt i gjennom ditt velkjente forvrengningsfilter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...