Gå til innhold

Han har rett til å være det...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Nord og ned.

Alle har rett til å :mene: de de vil, men selvsagt ikke rett til å gjøre det de vil.

Dette er nedfeldt i den norske Grunnloven.

Med vennlig hilsen

''Alle har rett til å :mene: de de vil, men selvsagt ikke rett til å gjøre det de vil.''

Sier fjøsnissen som før liken var kalde på Utøya satte i gang med å beskylde store deler av befolkningen for å ha vært "kulestøpere" for ABB.

Dobbelmoralen og selvmotsigelsene tyter som vanlig ut av deg i strie strømmer når det kommer til din sedvanlige iver etter å forsvare islamstiske kriminelle.

''Alle har rett til å :mene: de de vil, men selvsagt ikke rett til å gjøre det de vil.''

Sier fjøsnissen som før liken var kalde på Utøya satte i gang med å beskylde store deler av befolkningen for å ha vært "kulestøpere" for ABB.

Dobbelmoralen og selvmotsigelsene tyter som vanlig ut av deg i strie strømmer når det kommer til din sedvanlige iver etter å forsvare islamstiske kriminelle.

Vær så snill å la være og kommentere dem som døde på Utøya. Det gjør vondt for mange av oss.

Annonse

Gjest Nord og ned.

Jeg er seriøs. Det gjør meg vondt når det blir snakket om de døde på Utøya. Det er mange av oss.

''Det gjør meg vondt når det blir snakket om de døde på Utøya''

Forslår i så fall at du kutter ut all TV og internet de neste 10 åra, eventuelt finner deg ei øde øy hvor du kan bo alene.

''Det gjør meg vondt når det blir snakket om de døde på Utøya''

Forslår i så fall at du kutter ut all TV og internet de neste 10 åra, eventuelt finner deg ei øde øy hvor du kan bo alene.

Det er jo litt forskjell på hvordan man snakker om dem som døde på Utøya. Selv jeg som ikke kjenner noen som var det, føler ubehag når du skriver så direkte, konkrete ting som det du skrev...

''Jeg synes det var en bra artikkel. Alle har lov å mene hva de vil.''

Også ABB?

Ja, han har jo lov å mene hva han vil. Det er hva han gjør med det som gjør utslaget.

Jeg har også lov å mene hva jeg vil, det er ikke alle mine meninger som er helt PK heller.

Gjest Nord og ned.

Det er jo litt forskjell på hvordan man snakker om dem som døde på Utøya. Selv jeg som ikke kjenner noen som var det, føler ubehag når du skriver så direkte, konkrete ting som det du skrev...

Man BØR føle ubehag over denne mannens ufatterlig simple oppførsel den 22.07. Så det er bra hvis du reagerte på at likene fortsatt var varme, for det er nemlig sant, selv om det ikke burde vært det.

Det var komplett grioteskt å registrere at det finnes folk som utelukkende misbrukte sin energi på å slå billig politisk mynt i en situasjon hvor hele folket, uansett partitilhøighet var i sjokk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...