Gå til innhold

Ny bil! :o)))))

Anbefalte innlegg

I dag har jeg prøvesittet en tilsvarende bil som jeg får levert ved påsketider!!! Gleder meg så jeg holder på å sprekke og er min elskede kjæreste evig takknemlig for at han gjør det mulig for meg å bytte ut gammelbilen nå. :o)))

Jeg har en 12-13 år gammel bil (japansk), den putrer og går, men begynner å merke tidens tann litt og jeg ønsker meg en sikrere bil som er bedre på vinterføre (min er en kjelke! og det er hovedsaken til at jeg ønsker meg en annen bil), men siden jeg ikke vil låne mer enn jeg har i lån akkurat nå, men betale ut boliglånet (4 år igjen) før jeg tar opp billån så overrasket kjæresten meg forleden dag - han legger ut penger til nybil og så betaler jeg ham senere når jeg får anledning til det!

Så til påske suser Lillemus rundt i en splitter ny Volvo V50! Den var fantastisk god å sitte i og jeg kunne glatt sittet i bilen i butikken i hele dag. *hehe* Så nå har jeg utspurt kjæresten som alskens finesser og ting og tang (han har en større Volvo) og gleder meg bare mer og mer! Måtte tiden til påske gå fort! :o))))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/375627-ny-bil-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...