Gå til innhold

Jeg skal gå på jobb i morgen

Anbefalte innlegg

Gjest Beavise
Skrevet

Til tross for min angst for å ta buss, og min angst for å møte de andre som arbeider der.

Videoannonse
Annonse
Gjest javedia
Skrevet

Noe av det viktigste når man har angst er nettopp å møte angsten selv om det er veldig ubehagelig. Unngår man å gjøre ting man er redd for, vil angsten bli verre.

Gjest Beavise
Skrevet

Noe av det viktigste når man har angst er nettopp å møte angsten selv om det er veldig ubehagelig. Unngår man å gjøre ting man er redd for, vil angsten bli verre.

Jeg jobbet i 3 år som bussjåfør. Jeg hadde angst fra dag en, og angsten ble verre inntil jeg måtte slutte. Så det er ikke alltid riktig at man må jobbe med angsten.

Skrevet

''Noe av det viktigste når man har angst er nettopp å møte angsten ''

Det stemmer dessverre ikke alltid. Ofte vil dette gjøre vondt verre.

Gjest javedia
Skrevet

''Noe av det viktigste når man har angst er nettopp å møte angsten ''

Det stemmer dessverre ikke alltid. Ofte vil dette gjøre vondt verre.

Det er vel noe med den angstskalaen som NHD har snakket om fra 1-10. Når man møter angsten skal den ikke være mere en 6-7 (tror jeg det var) på skalaen.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Da er du i godt selskap. Det er sikkert 100.000 bare i Norge som i morgen går på jobb til tross for......

:-)

Ved å ta disse modige stegene, er du på vei mot et bedre liv der du og ikke angsten er den som bestemmer over deg.

Gjest Beavise
Skrevet

Da er du i godt selskap. Det er sikkert 100.000 bare i Norge som i morgen går på jobb til tross for......

:-)

Ved å ta disse modige stegene, er du på vei mot et bedre liv der du og ikke angsten er den som bestemmer over deg.

Jeg hadde drukket da jeg skrev dette innlegget. Da blir jeg modig, og det er ikke noe jeg ikke tør. Har du ikke vært ute for mennesker som er så lammet av angsten sin at de isolerer seg?

• 2 uker senere...
Skrevet

Det er vel noe med den angstskalaen som NHD har snakket om fra 1-10. Når man møter angsten skal den ikke være mere en 6-7 (tror jeg det var) på skalaen.

OK, det kan nok være en god mal.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...