Gå til innhold

vil dere at Norge skal vinne Grand Prix

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

jeg skal stemme og stemme og stemme, har ikke gjort det før men denne er så bra at det er verdt det, orker ikke flere pinligheter med å sende sanger som ikke slår ann

Hele Grand Prix er en eneste lang pinlighet både nasjonalt og internasjonalt. Så litt fra eller til spiller ingen rolle.

mvh

Hele Grand Prix er en eneste lang pinlighet både nasjonalt og internasjonalt. Så litt fra eller til spiller ingen rolle.

mvh

hva er det som er så pinlig med grand prix da, det er jo bra underholdning og show, så lenge da ikke vi stemmer frem en pinlig sang da.

Norge trenger ikke nødvendigvis vinne men vi bør vel vise at vi har litt sans for bra musikk

Jeg skjønner at engasjementet her inne ikke er det største...

Det er gøy med grand prix synest jeg

det er så mye sørgelig her i verden at man kan jo glede seg over noe så enkelt som dette

Annonse

Gjest trorjegda

lurer på hvem det er som stemmer sangene frem i år, ingen her inne ihverfall, bortsett fra meg da:-))

Det ser du vel av hvem som topper "lista". Indre enfold og Trøndelag tror jeg er sterkt respresentert, i tillegg til området der Plumbo kommer fra.

hva er det som er så pinlig med grand prix da, det er jo bra underholdning og show, så lenge da ikke vi stemmer frem en pinlig sang da.

Norge trenger ikke nødvendigvis vinne men vi bør vel vise at vi har litt sans for bra musikk

Jeg skjønner at engasjementet her inne ikke er det største...

Det er gøy med grand prix synest jeg

det er så mye sørgelig her i verden at man kan jo glede seg over noe så enkelt som dette

Jeg synes hele greiene er dørgende kjedelig. Alt fra de dårlige låtene til de overskrudde programlederne og publikummet.

Men så plager jeg ikke meg selv med å se på mange sekunder av gangen heller.

mvh

mvh

Ja jeg er enig. Men det er pinlig på en morsom måte. En må ikke ta det så alvorlig. Sånn tatt i betrakning Plumbo skandalen må jeg ærlig talt innrømmet at jeg humrer litt med tanken på at de skal vinne i Norge.

Men hvis jeg skal si en sang jeg liker så må det være Nora Foss sin vakre ballade.

For meg er det en hærlig gammel tradisjon jeg husker fra barndommen og som jeg enda har holdt fast på. Det som gjør dette til noe mer enn vanlig sangkonkuranse er det at det har holdt på i sikkert 50 år. Og at det er mellom landene i Europa. I tillegg så er det gøy at de Østeuropeiske landene er med som tar det veldig alvorlig med sin mange sykt dårlig og bra låter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...