Gå til innhold

vil dere at Norge skal vinne Grand Prix

Anbefalte innlegg

Ja jeg er enig. Men det er pinlig på en morsom måte. En må ikke ta det så alvorlig. Sånn tatt i betrakning Plumbo skandalen må jeg ærlig talt innrømmet at jeg humrer litt med tanken på at de skal vinne i Norge.

Men hvis jeg skal si en sang jeg liker så må det være Nora Foss sin vakre ballade.

For meg er det en hærlig gammel tradisjon jeg husker fra barndommen og som jeg enda har holdt fast på. Det som gjør dette til noe mer enn vanlig sangkonkuranse er det at det har holdt på i sikkert 50 år. Og at det er mellom landene i Europa. I tillegg så er det gøy at de Østeuropeiske landene er med som tar det veldig alvorlig med sin mange sykt dårlig og bra låter.

Hver sin smak. Jeg synes rett og slett det er drepende kjedelig enten man tar det alvorlig (umulig) eller ser på det hele som en stor parodi.

Bare mine barn kan få meg til å lide meg gjennom en hel Grand Prix-sending.

mvh

Fortsetter under...

Jeg mener jeg leste at hun fikk wild card og er med videre. Mulig jeg tar feil.

Jeg synes egentlig det er noe stort tull å tildele wild card - når hun ikke klarte å danke ut dem som gikk direkte videre fra den runden hun var med i, er det vel lite som skulle tilsi at hun har noen sjanse mot dem i finalen.

Jeg synes egentlig det er noe stort tull å tildele wild card - når hun ikke klarte å danke ut dem som gikk direkte videre fra den runden hun var med i, er det vel lite som skulle tilsi at hun har noen sjanse mot dem i finalen.

Joda, for da begynner de som stemmer å forstå alvoret. At vi kan risikere å måtte sende Plumbo ut i verden. Vi kan da ikke stole blindt på røsten fra folkedypet? Kjære vene, det skulle tatt seg ut! Nei, de trenger hjelp og veiledning;)

Joda, for da begynner de som stemmer å forstå alvoret. At vi kan risikere å måtte sende Plumbo ut i verden. Vi kan da ikke stole blindt på røsten fra folkedypet? Kjære vene, det skulle tatt seg ut! Nei, de trenger hjelp og veiledning;)

Har ikke hørt mye mgp i år, men det beste ville vært bedre enn Jif avløpsåpner...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...