Gjest sølvi p Skrevet 7. februar 2012 Skrevet 7. februar 2012 Hei jeg er uførtrygdet pga muskelsmerter og div andre ting. sliter med å få sove finner ikke liggestiling. lurer på om det er muligheter å få slik tempurmadrass? de er jo så dyre å kjøpe selv Hva og hvordan kan jeg gjøre det? 0 Siter
Gjest Høstløv Skrevet 7. februar 2012 Skrevet 7. februar 2012 http://www.nav.no/Helse/Hjelpemidler/NAV+Hjelpemiddelsentral/NAV+Hjelpemiddelsentral+Troms/88613.cms Etter det jeg vet gis det ikke stønad til madrasser. Unntatt er hvis det er for å forhindre liggesår. Tempurmadrasser får man ikke utlånt mere. NAV har egne madrasser. 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. februar 2012 Skrevet 7. februar 2012 Du får kjøpt de samme NAV bruker på Ikea, søk opp VYSSA SKÖNT til 795 kr 0 Siter
Bookworm Skrevet 8. februar 2012 Skrevet 8. februar 2012 Dessverre får du ikke lånt madrasser via Hjelpemiddelsentralen, selv om de er å dyre å kjøpe selv. Madrasser blir bare utlånt til terminalpasienter eller pasienter med alvorlige liggesår... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.