Gå til innhold

Trinny & Susannah-hold in, hvor i Oslo?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Shira :o)

De har en reklameplakat husker jeg på Gunerius på kjolebutikken.

Jeg har en sånn hold inn sak som er som en body med truse. Ulempen var at det ble for varmt på sommeren i alle fall.

Takk!

Jeg skal ha singlet jeg, vanlig stoff ved brystet og nederst, kun hold in på magen. For meg som har pose på magen er det genialt, både med å holde på plass, men også lyd (eh, lyden er mest i mitt hode, but still).

Annonse

[quote name=Shira :o)' timestamp='1328778969' post='4718545]

Spesifikk butikk? *bondeknøl*

Gunerius ligger i Storgata : )

Jeg googlet litt og fant frem til at Pikant på CC - vest selger T & T. Ellers vil jeg tro at undertøysbutikker ala Steen og Strøm har.....

BuyHelse.no sender deg på 2 - 3 dager.

Gunerius ligger i Storgata : )

Jeg googlet litt og fant frem til at Pikant på CC - vest selger T & T. Ellers vil jeg tro at undertøysbutikker ala Steen og Strøm har.....

BuyHelse.no sender deg på 2 - 3 dager.

Ah, takk! :o)

Jeg drar i morgen. Typisk at når jeg endelig oppdager dette her, så er de utsolg her for min str og jeg skal ha den i helga.

Ja, som Hypoen svarte deg så gjaldt det beliggenheten for Gunerius magasin. Fra mitt ståsted føles det riktigere å si at magasinet ligger i Storgata enn "ved siden av Oslo City", selv om magasinet strekker seg over et kvartal og derfor har en inngang mot Oslo City også. :-)

Ja, som Hypoen svarte deg så gjaldt det beliggenheten for Gunerius magasin. Fra mitt ståsted føles det riktigere å si at magasinet ligger i Storgata enn "ved siden av Oslo City", selv om magasinet strekker seg over et kvartal og derfor har en inngang mot Oslo City også. :-)

Jepp, jeg skjønte det når jeg klikka meg inn i tråden *rødme litt*

Om ikke søstera mi finner den der i svart, så kjøper jeg hvit som de hadde ehr og en ny hvit topp. Problemer er til for å fikses. ;o)

Den var bare så genial for magen min. Jeg har vært muggen i det siste, lagt på meg, slitt med å finne rett stomiutstyr, så jeg ble bare så happy over å finne den singleten. Så kan jeg stæsje meg opp på lørdag og kurere all muggenhet med rødvin!

[quote name=Shira :o)' timestamp='1328790388' post='4718643]

Jepp, jeg skjønte det når jeg klikka meg inn i tråden *rødme litt*

Om ikke søstera mi finner den der i svart, så kjøper jeg hvit som de hadde ehr og en ny hvit topp. Problemer er til for å fikses. ;o)

Den var bare så genial for magen min. Jeg har vært muggen i det siste, lagt på meg, slitt med å finne rett stomiutstyr, så jeg ble bare så happy over å finne den singleten. Så kan jeg stæsje meg opp på lørdag og kurere all muggenhet med rødvin!

Rødvin støttes fullt ut :-)

Annonse

Jeg gikk gjennom Gunerius i dag og la merke til stor reklameplakat for nettopp dette , Mener butikken heter Dolllarosa eller noe i den duren. Ligger omtrent midt i senteret i første etasje. You can't miss it.

Jeg gikk gjennom Gunerius i dag og la merke til stor reklameplakat for nettopp dette , Mener butikken heter Dolllarosa eller noe i den duren. Ligger omtrent midt i senteret i første etasje. You can't miss it.

Takk! Det er viderformidlet til hun som skal handle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...