Gå til innhold

Verker i kroppen av nesten ingenting!

Anbefalte innlegg

Gjest MereteGrete

Jeg er sjuk med en forkjølesesvirus. Har ikke hatt feber, holder på i tredje uka nå. Vært hos lege. Men jeg verker altså så sinnssykt at jeg nesten ikke kan sitte stille! Lurer på om det er fordi jeg har fibromyalgi fra før? dattera mi er sånn også. Helt fra hun var tolv år så verket hun som om hun skulle være dødsens når hun fikk enkelte ellers greie virusinfeksjoner. Noen med fibro her?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/375831-verker-i-kroppen-av-nesten-ingenting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke trådstarter men... verker det slike som det gjør ved "restless legs"?

Hvis jeg har forstått fenomenet "restless legs" riktig, så det er omtrent det samme ja. Hele kroppen opplever en slags tilstand hvor jeg rett og slett ikke er i stand til å la musklene hvile, men må hele tiden bevege på ett eller annet... ser litt ut som en mark i visse tilfeller:-)

Gjest MereteGrete

Hvis jeg har forstått fenomenet "restless legs" riktig, så det er omtrent det samme ja. Hele kroppen opplever en slags tilstand hvor jeg rett og slett ikke er i stand til å la musklene hvile, men må hele tiden bevege på ett eller annet... ser litt ut som en mark i visse tilfeller:-)

Det er en blanding av restelss legs og sterk influansaverk, som tannpine, som flytter seg lynsnart fra anklene til hendene, lyner rundt. Da jeg var ung og fikk det, sa jeg til legen at jeg kjente meg som om noen hadde forheksa meg. Det var jo på fleip, men han så ut som om jeg var gal, så jeg brukte ikke det uttrykket mer. Tusen takk for svar, alle. Deilig å ikke være aleine om ting!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...