Gå til innhold

"Gave fra Androidmarket"

Gjest Androidmarket bug og?

Anbefalte innlegg

Ant.er det vel bug, for jeg har sett det andre steder (de samme gavene) Min sønn fikk akkurat melding fra Androidmarket, hvor de skriver at de hver tirsdag velger ut noen som kan få en Ipod, Ipad eller en ting til. Det var kun Ipad som var på lager nå.

Noen som har trykket seg inn og som vet hva som skjer?

Jeg har dettet inn på noe lignende og har prøvd å trykke selvom jeg har hatt for meg at dette må være bug, og da har jeg måttet svare på et spørsmål eller tre, og så legge igjen konta.info. Har trodd de har vært ute etter mailadr.og slikt og har derfor ikke gått videre.

Dette er det samme eller?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/376037-gave-fra-androidmarket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om noe virker for godt til å være sant, så er det som regel det...

Jeg er fullstendig klar over det :) Men det koster lite å høre om andres erfaringer. Trodde Androidmarket var "seriøst". Men virker ikke som om noen her inne har vært borti denne beskjeden. Har Android selv, men har heller ikke fått en slik melding :)

Jeg er fullstendig klar over det :) Men det koster lite å høre om andres erfaringer. Trodde Androidmarket var "seriøst". Men virker ikke som om noen her inne har vært borti denne beskjeden. Har Android selv, men har heller ikke fått en slik melding :)

''Trodde Androidmarket var "seriøst".''

Android marked er i utgangspunktet like åpent som Android selv. Det er ingen som kvalitetssikrer det som legges på Android marked. Det er vel en selvfølge at det dermed kommer mye der som slett ikke er seriøst. Dette er noe alle med Android på telefon eller nettbrett bør være klar over og selv tar hensyn til.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...