Gå til innhold

usikker sak

Anbefalte innlegg

Gjest Sjokkert
Skrevet

Hei! har et underlig spørsmål som jeg håper noen her kan hjelpe meg med! i sommer var jeg på fest på en fredag å inntok veldig mye alkohol men ble ikke serlig mer en mindre brisen. holdt meg unna alkohol på lørdag,men natt til søndag gikk jeg plutselig fra det ene sekundet til det andre fra og være helt edru og oppbegående til langt over overstadig beruset som endte med besvimelse og sjukehusbesøk som igjen endte med en historie som jeg ikke kunne svare på og det kunne heller ikke mine venner som var tilstede under denne uforklarlige hendelsen! Lurer altså på om noen har hatt lignende tilfelle eller om noen kan svare på hvorfor dette hendt, eller om det finnes nettsider som kan gi meg hint! på forhånd masse takk ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fått noe i drinken din? Det kan selvsagt ha vært medisiner som gir en slik effekt men sannsynligheten er liten for at du begynte med noe nytt denne helgen antar jeg.

Gjest ambrose
Skrevet

Jeg var bort noe liknende for flere år siden. Politiet trodde jeg hadde fått GHB oppi drinken, men det viste seg at jeg var blitt alkoholforgiftet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...