Gå til innhold

Wellbutrin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stått en måned nå på 150 mg. Føler ikke veldig forbedring av depresjonen. Men skal nå opp på 300 mg i morgen. Hvor lang tid kan det i teorien ta før jeg får fult utbytte av dosen ?

Skjønner at det tar tid. Men hvor lenge bør man stå på en medisin før man bør revurdere,prøve en ny medisin ?

Finnes det no alternativ til Seroquel for søvnen ? Sliter med vektoppgang.

Cipralexen stod jeg på i to år.. Fikk ikke det utbyttet jeg ville av den. Og tenkte ikke engang på å bytte. Før jeg fikk en time på DPS i fjor sommer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wellbutrin har jeg ikke peiling på egentlig..jeg kutta den ut etter ett par mnd.

For søvn kan kanskje Vallergan eller Truxal fungere godt

Gjest javedia
Skrevet

Hei. Jeg merker effekt etter ca 3 måneder på 300 mg wellbutrin, men ikke helt på topp. Det går veldig sakte ihvertfall. Nå har jeg også hatt en "evig" depresjon da :(

Skrevet

Wellbutrin har jeg ikke peiling på egentlig..jeg kutta den ut etter ett par mnd.

For søvn kan kanskje Vallergan eller Truxal fungere godt

Er de to nevnte for søvn vanedannende ?

Skrevet

Hei. Jeg merker effekt etter ca 3 måneder på 300 mg wellbutrin, men ikke helt på topp. Det går veldig sakte ihvertfall. Nå har jeg også hatt en "evig" depresjon da :(

Har også en lang varig depresjon, opp og ned. Så krysser fingrene!!

Skrevet

Er de to nevnte for søvn vanedannende ?

Nei, de er ikke vanedannende..dvs.. Jeg har ikke blitt avhengig av dem..men de er nok ikke det

Jeg synes Truxal er best, for jeg føler det blir mer sammenhengende søvn på den.. Begge to kan du få litt hangover de første dagene, men det er en bagatell egentlig når en tenker på resultatet ellers. Går jo over også!

Håper forøvrig at depresjonen din slipper taket snart - er ikke noe godt å ha det sånn!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...