Gå til innhold

Synes du det er ekkelt å håndhilse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spørs hvem som eier hånden.

Der er jeg enig med deg.

Videoannonse
Annonse
Gjest alvende
Skrevet

Noen ganger, når vedkommende har en slapt håndtrykk. Det er ekkelt, og jeg er redd jeg skal knuse hånden til vedkommende.

Gjest ambrose
Skrevet

Nei, men en burde kanskje det når en leser at 25% ikke vasker hendene etter å ha vært på do og nesten ingen vasker hendene etter å hostet/snytt seg.

Æsj...... :-(

Skrevet

Jeg holder alltid i ene enden på handlekurva, og helt i endene på handlevognene.

Når jeg leser slike tråder her inne, så begynner jeg og lure på om "bakterie-fobi" ikke lenger er en fobi, men en normaltilstand:-) Det er så utrolig mange som har problemer med vanlige dagligdagse handlinger pga av frykt for bakterier. Jeg tar da folk i hånda uten og tenke mer over det.

http://www.fobier.net/verminofobi

Skrevet

Når jeg leser slike tråder her inne, så begynner jeg og lure på om "bakterie-fobi" ikke lenger er en fobi, men en normaltilstand:-) Det er så utrolig mange som har problemer med vanlige dagligdagse handlinger pga av frykt for bakterier. Jeg tar da folk i hånda uten og tenke mer over det.

http://www.fobier.net/verminofobi

samme tenker jeg... synes det er mye paranoiditet i disse trådene. Det gjør meg ingenting å håndhilse på folk. Jeg løper heller ikke å vasker meg etterpå. Tenker ikke på det en gang.

Skrevet

samme tenker jeg... synes det er mye paranoiditet i disse trådene. Det gjør meg ingenting å håndhilse på folk. Jeg løper heller ikke å vasker meg etterpå. Tenker ikke på det en gang.

Det er jo ikke normalt og tenke slik i enhver sammenheng. Det er jo livet vårt/trivselen vår det går på bekostning av. Og skal enhver nærkontakt med et annet menneske innebære en større risiko enn glede, så mener jeg at menneskeheten ligger tynt an i det lange løp....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...