vildanden Skrevet 25. oktober 2001 Del Skrevet 25. oktober 2001 Jeg hadde dyp vene trombose (blodpropp) i venstre bein fra midt på leggen til midt på låret for et par år siden. Skjedde etter lang flytur. Er 35 år og i god form. Jeg vurderer å dra på fjelltur på ca 6-7000 m høyde. Er dette risikabelt med tanke på blodpropp? Jeg kjenner fortsatt at beinet ikke liker flyturer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 25. oktober 2001 Del Skrevet 25. oktober 2001 vildanden. Noen er mer disponert for blodpropp en andre. Men de som undersøkte deg og behandlet deg sist, kan kanskje si noe om dette. Men under enhver omstendighet hadde jeg selv i din situasjon vært varsom uansett. Mer enn 4-5000 m. over havet gir svære belastninger på hjerte og kretsløp, så hvorfor ta sjangsen ?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.