Gå til innhold

Psyk forandring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som har sett programmet på tv3?

Synes det er super flott at det er fokus på psykisk helse. Befriende!!

Kjenner meg veldig igjen i mye av tankene.. Eller bare generelt bruke så mye tid på "ting" man vet ikke er "slik".

Alt fra grubling til angst for ting som kanskje egentlig ikke er så farlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg har ikke sett det. Første programmet var om de som måtte vaske seg hele tiden, var det ikke det? Siden jeg ikke har det problemet lot jeg være å se. Hva er temaet nå?

Skrevet

Nei jeg har ikke sett det. Første programmet var om de som måtte vaske seg hele tiden, var det ikke det? Siden jeg ikke har det problemet lot jeg være å se. Hva er temaet nå?

Omhandler fortsatt OCD. men synes det er fint å se på uansett. Refleksjoner som kommer gjennom progresjonen de gjør på Østmarka!! :)

Sliter ikke med OCD..

Skrevet

Jeg ser på det, og syns det er meget interessant! Jeg har ikke OCD selv, men bra at TV retter fokus på psykiske sykdommer.

Skrevet

Jeg har faktisk OCD, og følger nøye med på programmet.

Noe av det er vondt å se på, da det er ting jeg selv sliter med. Men jeg har faktisk plukket opp noen tips herfra også :o)

Skrevet

Jeg har faktisk OCD, og følger nøye med på programmet.

Noe av det er vondt å se på, da det er ting jeg selv sliter med. Men jeg har faktisk plukket opp noen tips herfra også :o)

Tror på at det er vanskelig å se på. Akkurat som det er vanskelig for meg å se andre mennesker som er deprimerte. Vekker en del følelser om en selv eller det man sliter med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...