Gå til innhold

Svar på dette forum

Nils Håvard Dahl, psykiater

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ingen grunn til at svar på et psykiatriforum skal være forskjellig fra svar på et annet forum.

Påpekende, kritiske og direkte svar er meget velkommen så lenge de ikke er ondsinnede eller uhøflige.

En kan si hva som helst - det er måten en sier det på som er avgjørende.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Nils Håvard Dahl, psykiater

5

• XbellaX

3

• Madelenemie

2

• Gondor

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest hvis det var det du viser til
Skrevet

Hvorfor skriver du Dette, har det med med innlegget som ble slettet? Det var et vennlig og konstruktivt innlegg uten andre baktanker!

Skrevet

Mao kan jeg fortsette å være en sur gammel, dog respektfull, kjerring?

Gjest Hulderen
Skrevet

Er det en ny politikk?

Jeg har over tid fått mange kritiske kommentarer når jeg har våget å svare brukere her på samme måte som jeg svarer andre steder. Og det er ikke bare fra brukerne av forumet, det er like mye fra de faste. For eksempel frosken.

Skrevet

Er det en ny politikk?

Jeg har over tid fått mange kritiske kommentarer når jeg har våget å svare brukere her på samme måte som jeg svarer andre steder. Og det er ikke bare fra brukerne av forumet, det er like mye fra de faste. For eksempel frosken.

Nei dette er ikke noe nytt, dette er noe som vi har holdt på de siste kanskje 12 årene om ikke mer. Dessverre blir slike som deg skremt om de får kritikk og vi hører aldri mer fra dere, det er synd fordi dere har også enormt mye å bidra med. Frosken hadde sikkert bare noe i vrangen den dagen fordi jeg er ganske sikker på at hun er enig, det er ihvertfall det hun praktiserer.

Skrevet

Er det en ny politikk?

Det er en fortsettelse av politikken fra 1997 da jeg begynte her.

Personer med psykiske problemer trenger ikke putesying, men klare, respektfulle og kloke råd.

Dulling har aldri øket noens mestringevne.

Gjest Hulderen
Skrevet

Nei dette er ikke noe nytt, dette er noe som vi har holdt på de siste kanskje 12 årene om ikke mer. Dessverre blir slike som deg skremt om de får kritikk og vi hører aldri mer fra dere, det er synd fordi dere har også enormt mye å bidra med. Frosken hadde sikkert bare noe i vrangen den dagen fordi jeg er ganske sikker på at hun er enig, det er ihvertfall det hun praktiserer.

Det er helt riktig, jeg blir skremt av sånne komentarer og prøver å holde meg unna psykforumet.

Jeg setter stor pris på å høre at du mener jeg har noe å bidra med, også her.

Gjest ahvis det var det...
Skrevet

Det er en fortsettelse av politikken fra 1997 da jeg begynte her.

Personer med psykiske problemer trenger ikke putesying, men klare, respektfulle og kloke råd.

Dulling har aldri øket noens mestringevne.

men hvorfor skriver du dette akkurat NÅ, har det noe med de siste dagers innlegg (eller brukere) å gjøre?

Skrevet

Er det en ny politikk?

Hei!

Jeg syns alle svar her inne som jeg har erfaring med er balanserte på den måten at man sier i fra hva man mener på en skikkelig måte uten å såre andre-

Hvis noen kan såre så kan nok jeg det, men da pleier en og annen å be meg ikke kommentere på ting jeg ikkke har peiling på, det syns jeg er rimelig.

:)

Skrevet

men hvorfor skriver du dette akkurat NÅ, har det noe med de siste dagers innlegg (eller brukere) å gjøre?

Warum, warum ist die Banane krum?

Skrevet

Det er helt riktig, jeg blir skremt av sånne komentarer og prøver å holde meg unna psykforumet.

Absolutt, og jeg skulle ønske flere fra åpent stakk innom. Det er det som gjør dette forumet spennende og interessant. Dette er en diskusjon jeg er så vant med å høre her inne over de siste 13-14 årene at det preller av. Men den er uhyre viktig å ta.

Skrevet

Hei!

Det syns jeg du har også :)

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

LOL

Skrevet

Snakk norsk da

Gjest Hulderen
Skrevet

Snakk norsk da

Det er en tysk barneregle som betyr: hvorfor, hvorfor er bananen bøyd.

Skrevet

LOL

Hva var morsomt?at han kanskje dummer ut noen?

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Snakk norsk da

Hvorfor, hvorfor er bananen krum.

Skrevet

Hvorfor, hvorfor er bananen krum.

Han kan ikke forvente at alle skal kunne tysk eller hva det er :(

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Han kan ikke forvente at alle skal kunne tysk eller hva det er :(

Du er kanskje for ung ? Vi gamlinger hadde det på skolen. I dag er det vel ingen som velger det lenger. Bare spansk og fransk de velger nå.

Skrevet

Snakk norsk da

Det var jo det Teichmann svart når han ble spurt om hvorfor Northug vant eller noe lignende under OLi Vancouver :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...