Gå til innhold

Å bli gjort narr av

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er min bestemte mening at du nå slutter å legge ut hver eneste utfordring i livet ditt på DOL.

Begrens nye innlegg på dette forum til maks 2 per uke. Dette vil også hjelpe deg til å prioritere mellom virkelige problem og dagligdagse utfordringer.

Du må ikke respondere på dette svaret annet enn ved endret adferd.

Gjest presset
Skrevet

Det er min bestemte mening at du nå slutter å legge ut hver eneste utfordring i livet ditt på DOL.

Begrens nye innlegg på dette forum til maks 2 per uke. Dette vil også hjelpe deg til å prioritere mellom virkelige problem og dagligdagse utfordringer.

Du må ikke respondere på dette svaret annet enn ved endret adferd.

''Det er min bestemte mening at du nå slutter å legge ut hver eneste utfordring i livet ditt på DOL.''

Du tar feil, eller så tenker du sort/hvitt, for det stemmer ikke at jeg legger ut hver eneste utfordring i livet mitt her på DOL.

Gjest presset
Skrevet

''Det er min bestemte mening at du nå slutter å legge ut hver eneste utfordring i livet ditt på DOL.''

Du tar feil, eller så tenker du sort/hvitt, for det stemmer ikke at jeg legger ut hver eneste utfordring i livet mitt her på DOL.

Men jeg har skjønt poenget (jmfr innlegget som ble slettet hvor jeg var hyggelig og takket for hjelpen for akkurat det).

Skrevet

ja jeg vet.... men kunsten er vel å drite i det, rett og slett. Noen ganger er det heller ikke vondt ment. Men et stakkarslit forsøk fra "mobberens" side for å få litt oppmerksomhet, og hans egent følelse som morsom. Jeg prøver drite i ting. Og det funker ofte. Men det lærer man seg med alderen.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er mulig jeg tar feil. Uansett kan du holde deg til to nye innlegg per uke.

Gjest presset
Skrevet

Ikke noe problem det.

Og ja, du tar veldig feil. Hvis ikke er det jeg som er blind.

Gjest presset
Skrevet

Jeg har tenkt på noe, hvis spørsmålet ikke er dumt - Er det profft å gjøre narr av noen synes du?

Gjest presset
Skrevet

ja jeg vet.... men kunsten er vel å drite i det, rett og slett. Noen ganger er det heller ikke vondt ment. Men et stakkarslit forsøk fra "mobberens" side for å få litt oppmerksomhet, og hans egent følelse som morsom. Jeg prøver drite i ting. Og det funker ofte. Men det lærer man seg med alderen.

Det er ikke bare å drite i det når en PSYKIATER gjør det :( Trodde ikke de skulle gjøre sånt og tar det derfor veldig hardt. Han aner ikke hvilke konsekvenser det får for meg :(

Skrevet

Det er ikke bare å drite i det når en PSYKIATER gjør det :( Trodde ikke de skulle gjøre sånt og tar det derfor veldig hardt. Han aner ikke hvilke konsekvenser det får for meg :(

Hvorfor velger du å la noe menneske få å så sterk injurierende kraft i livet ditt? Uavhengig av hvilket yrke vedkommende har?

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...