Gå til innhold

Sammenbrudd

Anbefalte innlegg

Gjest flere synspunkter
Skrevet

Det å akseptere situasjonen jobber jeg med, men det er utrolig vanskelig.

Jeg er kanskje ikke som andre, men jeg klarer ikke prate så mye om dette. Det er FOR sårt. Og så føler jeg at i og med at ingen kan gjøre noe med situasjonen så er det ikke noe å hente på å prate så mye.

Avledning hjelper innimellom, men noen ganger blir følelsene for sterke. Jeg vet jeg må lære å akseptere.

Det er lov å ha det tøft! Synes du er flink som skriver på denne siden om det. Det er en av de tingene som gjør at du ikke bryter sammen!

Stor og varm klem. Tenker på deg!

Videoannonse
Annonse
Gjest lurer på det meste
Skrevet

Det å akseptere situasjonen jobber jeg med, men det er utrolig vanskelig.

Jeg er kanskje ikke som andre, men jeg klarer ikke prate så mye om dette. Det er FOR sårt. Og så føler jeg at i og med at ingen kan gjøre noe med situasjonen så er det ikke noe å hente på å prate så mye.

Avledning hjelper innimellom, men noen ganger blir følelsene for sterke. Jeg vet jeg må lære å akseptere.

Finnes det andre i tilsvarende situasjon som din du kan prate med og spørre hvordan de greier å mestre situasjonen?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er når jeg er så fortvilet at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre og jeg blir redd meg selv. Redd for at jeg skal ta livet mitt pga de indre smertene. Jeg er nok en innadvent person på det området.

Da skal du søke støtte hos en nær bekjent som du stoler på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...