Gå til innhold

Er det noen andre her....

Anbefalte innlegg

Gjest rush_80
Skrevet

Er det noen andre her som savner psykosen sin veldig? Jeg gjør det og håper noen ganger at det skal skje igjen. Jeg savner de gode stemmene spesielt. Men savner også noen ganger det følelsesmessige rushet det gir når jeg er redd og bare vil flykte. Jeg får ikke slutte med medisinene mine, fordi jeg blir så syk. Prøver å drikke endel for det er det nærmeste jeg kommer disse følelsene av psykose.

Føler meg alene om å ha sånne tanker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke jeg i allefall. Tror en del framkaller psykoser fordi de trives for godt med å være innlagt og få omsorg :-/ Hva med å prøve å oppleve kick i virkeligheten i stedet? Painball, strikkhopping, tivoli, ri i galopp, gå på en fjelltopp, sov under åpen himmel, gå på en hallelujamøte i pinsemenigheten... o.s.v...

Skrevet

Ikke jeg i allefall. Tror en del framkaller psykoser fordi de trives for godt med å være innlagt og få omsorg :-/ Hva med å prøve å oppleve kick i virkeligheten i stedet? Painball, strikkhopping, tivoli, ri i galopp, gå på en fjelltopp, sov under åpen himmel, gå på en hallelujamøte i pinsemenigheten... o.s.v...

''hallelujamøte i pinsemenigheten... ''

Det er vel det nærmeste psykose man kan komme? :-)

Gjest rush_80
Skrevet

Det er bare det at jeg tør ikke sånt når jeg er frisk;-) Blir jeg litt gal kan jeg gjøre allverden

Gjest rush_80
Skrevet

''hallelujamøte i pinsemenigheten... ''

Det er vel det nærmeste psykose man kan komme? :-)

Det skal jeg huske på å gjøre neste gang jeg blir psykotisk ;-)

Skrevet

Det skal jeg huske på å gjøre neste gang jeg blir psykotisk ;-)

Har vært på et slikt møte og det var ganske sprøtt. Masse negrer på scenen og nydelig lovsang. Folk sto i slaen med lukkede øyner, svaiet med hendene og sang med. Så ble barna sendt ned i kjelleren med barnevakt, og pastoren ba "Den som nylig har mistet en gullring, kom fram". "Noen på bakerste rad som sliter med smerter må komme fram". "Petter må komme fram"... og folk strømmet fram, mens jeg var livredd for å bli plukket ut... Så gikk pastoren rundt, la handen sin på hodet deres, ba intenst og folk fall bakover i armene på medhjelpere og ble lagt på gulvet. Noen begynte og gråte og andre lå og storlo. Dette var også folk jeg kjente som ellers er ganske beskjedne og seriøse... og jeg ble ståendes å gape...

Etterpå ble alle nye bedt om å reise seg og fortelle hvem vi var. Jeg presenterte meg sprutrød i trynet, og ble møtt med storapplaus... pastoren kallte meg sister og ba meg skrive navnet mitt på stolen... Etterpå kom minst 50 personer bort og hilste på meg, blant annet også en lege jeg husker fra et sykehusopphold...

Ikke noe å si på velkomsten, underholdningen og spenningen i alle fall... Jeg tror på Gud, men trakk meg unna miljøet da jeg følte at en del av dem var alt for dømmende og radikale...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...