Gå til innhold

råd mot tannpine - hva som helst

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

10

• EnolaGay

3

• Katt-ja

2

• Dorthe

1

Mest aktive i denne tråden

Tannlegevakta var stengt. Både vi og legevakta prøvde å få meg inn til tannlege..

Huff, føler med deg, tannpine er bare værste sort! Trodde forøvrig det var tannlegevakt over hele landet (selv det i enkelte fylker betyr beredskapsvakt, dvs tannleger stiller ved behov)?

Annonse

Gjest ambrose

Huff, føler med deg, tannpine er bare værste sort! Trodde forøvrig det var tannlegevakt over hele landet (selv det i enkelte fylker betyr beredskapsvakt, dvs tannleger stiller ved behov)?

Sa det samme de på legevakta også. Jeg svimte av på jobben..

Annonse

Gjest ambrose

Ring en gang til - en av tannlegene i regionen er betalt for å skulle ta akuttpasienter.

Vi prøvde flere kommuner :) Legevakta sa tannlegevakta var åpen i bare to timer så jeg var for sen.

Men nå virker Ibuxen kjenner jeg (en på 600mg jeg fikk av min far), så jeg overler nok til i morgen.

Takk for hjelpen :)

Vi prøvde flere kommuner :) Legevakta sa tannlegevakta var åpen i bare to timer så jeg var for sen.

Men nå virker Ibuxen kjenner jeg (en på 600mg jeg fikk av min far), så jeg overler nok til i morgen.

Takk for hjelpen :)

Sørg for å ha nok smertestillende slik at natten ikke blir unødvendig vond. Selv tar jeg lite smertestillende, og tar døgndosen og vel så det de få gangene jeg har behov. Den gangen jeg hadde tannpine måtte jeg fylle på hver tredje time husker jeg. *Klem*

Gjest ambrose

Sørg for å ha nok smertestillende slik at natten ikke blir unødvendig vond. Selv tar jeg lite smertestillende, og tar døgndosen og vel så det de få gangene jeg har behov. Den gangen jeg hadde tannpine måtte jeg fylle på hver tredje time husker jeg. *Klem*

Ja, en stor dose Ibux hjalp. Magen protesterer mot Ibux, men jeg vil heller ha litt magevondt enn tannpine :)

Gjest ambrose

Som en annen her sier: Ingenting annet enn tannlegebesøk og smertestillende hjelper.

600 mg Ibux kombinert med 1000 mg Paracet tar ofte sterke smerter. Du kan ta det 3 ganger om dagen. Og ring tannlegen i morra.

Jeg hadde tilsammen 1500mg Paracet og 1000mg Ibux innabords på det meste (ikke rart magen protesterte.. ). Det hjalp iallfall. Tannlege blir kontaktet i morgen - det skal jeg love deg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...